Obsah materiálu:
úvodní list, instrukce pro učitele, 14 sebehodnotících listů pro žáky, čtenářský metr
Instrukce pro práci s materiálem:
Materiál je tvořen ve stylu map učebního pokroku. Žáci mají u každého bodu možnost vybarvit jeden, dva nebo tři symboly podle toho, jak učivo zvládají. Pokud zatím potřebují více dopomoci od spolužáků, případně učitele, vybarví jeden symbol. V případě, že učivo zvládají, ale občas ještě potřebují podporu, vybarví si dva symboly. Pokud již učivo zvládli zcela, vybarví tři symboly a dopíší si na linku datum dosažení této úrovně.
Zároveň materiál obsahuje list čtenářského metru, kam si žáci mohou zapsat názvy svých přečtených knih za jednotlivá čtvrtletí školního roku.
V závěru si žáci mohou každý měsíc zapsat své úspěchy, případné obtíže a krátce je může ohodnotit i učitel.