MAPY POKROKU - 1.třída - flipbook

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 1.5 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 3. 2024
Sdílet:

Průřez učiva prvním ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun v učení. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo slovní hodnocení. Mapy pro prvňáčky jsou zhotovené tak, aby nemuseli moc psát, proto spíše vybarvují.

co materiál obsahuje

  • Průřez učiva prvního ročníku - český jazyk, komunikace.
  • Průřez učiva prvního ročníku - matematika, geometrie.
  • Hodnocení - jak děti baví jednotlivé předměty + školní družina.
  • Pohled dětí na práci ve třídě (práce učitele, práce s chybou, samostatná práce, skupinová práce, žákovské učení).
  • Čtenářská sebereflexe.

popis využití

Mapy jsou pro prvňáčky zhotovené tak, aby nemuseli moc psát, proto spíše jen vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět.

  • Materiál vytiskněte oboustranně od strany 4 do strany 18.
  • Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.
  • Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel).
  • Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení.
  • Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi.
  • Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení.

1.část MAPY - je průřez učiva prvního ročníku (ČJ + komunikace, M + geometrie).

2.část HODNOCENÍ - druhou část není nutné do map zařazovat, je to na Vás.

  • Žáci hodnotí, jak je baví jednotlivé předměty + školní družina.
  • Hodnocení práce učitele, práce s chybou.
  • Jak se dětem pracuje samostatně, ve dvojici nebo ve skupině.
  • Nakonec čtenářská sebereflexe (žáci vybarvují jednotlivá políčka).

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

524641
Český jazyk
2.
Ostatní
Pomáhejte dětem se lépe zorientovat v probíraném učivu. Vysvětlete jim, že každý potřebuje k pochopení a osvojení učiva
30.00 Kč
631774
Český jazyk
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i balanční kruhy dovedností, se kterými žáci pracují v pololetí a v
45.00 Kč
312411
Matematika
1., 2.
Ostatní
Matematická hra hrací plán 64 kartiček s příklady (+ - bez přechodu přes desítku do deseti) 64 kartiček s příklady (+ -
25.00 Kč
670932
Český jazyk - čtení
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
V dnešní době se žáci setkávají s různými informacemi na internetu a sociálních sítích, které mohou být nepravdivé
40.00 Kč
MAPY POKROKU - 1.třída - flipbook MAPY POKROKU - 1.třída - flipbook
Průřez učiva prvním ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun v učení. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo slovní hodnocení. Mapy pro prvňáčky jsou zhotovené tak, aby nemuseli moc psát, proto spíše vybarvují. co materiál obsahuje Průřez učiva prvního ročníku - český jazyk, komunikace. Průřez učiva prvního ročníku - matematika, geometrie. Hodnocení - jak děti baví jednotlivé předměty + školní družina. Pohled dětí na práci ve třídě (práce učitele, práce s chybou, samostatná práce, skupinová práce, žákovské učení). Čtenářská sebereflexe. popis využití Mapy jsou pro prvňáčky zhotovené tak, aby nemuseli moc psát, proto spíše jen vybarvují. V začátcích je nutné s nimi vše projít, vysvětlit a dělat společně. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má to smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Materiál vytiskněte oboustranně od strany 4 do strany 18. Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu. Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. 1.část MAPY - je průřez učiva prvního ročníku (ČJ + komunikace, M + geometrie). 2.část HODNOCENÍ - druhou část není nutné do map zařazovat, je to na Vás. Žáci hodnotí, jak je baví jednotlivé předměty + školní družina. Hodnocení práce učitele, práce s chybou. Jak se dětem pracuje samostatně, ve dvojici nebo ve skupině. Nakonec čtenářská sebereflexe (žáci vybarvují jednotlivá políčka).
UUCZ-507907
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>📝 Sebehodnocení
45.00