Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám

Předmět:
Počet stran:
11
Velikost: 721.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky.

Poté plní další navazující úkoly.

V závěru své práce porovnávají ukázky.

Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod. 

Součástí materiálu je podrobný popis lekce.

Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

222635
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Čtenářská lekce s vánoční tematikou na dvě vyučovací hodiny. Rozvíjíme spolupráci žáků, čtenářskou gramotnost, sociální
30.00 Kč
178096
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Dva materiály, které využijete ve všech předmětech. Ručičky - na zadní stranu každé kartičky s rukou napíšete jméno žáka
25.00 Kč
61876
Český jazyk - čtení
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
10 krátkých textů k rozvoji čtenářské gramotnosti. Děti nejprve hledají vetřelce (slova, která do textu nepatří), potom
45.00 Kč
575197
Český jazyk
Didaktické hry
48 kartiček s různorodými úkoly na opakování učiva. Vytiskněte kartičky, laminujte. Žáci si zapíšou do sešitu číslice
32.00 Kč
Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám
Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky. Poté plní další navazující úkoly. V závěru své práce porovnávají ukázky. Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod.  Součástí materiálu je podrobný popis lekce. Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-210692
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
38.00