Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám

Předmět:
Počet stran:
11
Velikost: 721.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky.

Poté plní další navazující úkoly.

V závěru své práce porovnávají ukázky.

Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod. 

Součástí materiálu je podrobný popis lekce.

Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

138424
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 10 textů z historie. Žáci si vyberou text, nastudují informace, vymyslí tři otázky pro spolužáky
31.98 Kč
231481
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Materiál na jednu vyučovací hodinu do češtiny nebo přírodovědy. Žáci pracují s tabulkou předpovědí, potom si informace
30.00 Kč
141807
Český jazyk
4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
Práce s textem pro žáky 4. - 7. ročníku. Ideální na ven, ale můžete číst ve třídě, v tělocvičně, na chodbě apod. Zabere
56.00 Kč
344398
Český jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 listů, na kterých je stručně představena vždy jedna kniha. Anotace + ukázka + křížovka. Informace do
30.00 Kč
Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám
Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky. Poté plní další navazující úkoly. V závěru své práce porovnávají ukázky. Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod.  Součástí materiálu je podrobný popis lekce. Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-210692
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
38.00