Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám

Předmět:
Počet stran:
11
Velikost: 721.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky.

Poté plní další navazující úkoly.

V závěru své práce porovnávají ukázky.

Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod. 

Součástí materiálu je podrobný popis lekce.

Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

328611
Český jazyk
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 listů, na kterých je stručně představena vždy jedna kniha. Anotace + ukázka + křížovka. Informace do
30.00 Kč
883257
Český jazyk - literatura
Didaktické hry
42 kartiček na opakování literatury období klasicismu, osvícenství a preromantismu. Žáci si posílají kartičky, zapisují
38.00 Kč
510656
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 7 úkolů na procvičení vyjmenovaných slov po P, S, V, Z. Doporučuji rozmístit jako stanoviště pro
55.00 Kč
334714
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Materiál obsahuje: - štítky na knihovnu (různorodé nápisy na beletrii i odbornou četbu) - pokud vám bude něco chybět
32.00 Kč
Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám
Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky. Poté plní další navazující úkoly. V závěru své práce porovnávají ukázky. Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod.  Součástí materiálu je podrobný popis lekce. Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-210692
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
38.00