Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám

Předmět:
Počet stran:
11
Velikost: 721.62 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky.

Poté plní další navazující úkoly.

V závěru své práce porovnávají ukázky.

Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod. 

Součástí materiálu je podrobný popis lekce.

Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma

Další produkty od autora Eva Šidelková

309511
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje odkaz na videonahrávku s informacemi - můžete si pustit, kdy chcete, kdy máte čas. Délka je 62 minut
280.00 Kč
109427
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Listy na zápis četby během čtenářských dílen. Celkem jsou připraveny listy na 8 knih, ke každé jsou 4 listy (A4) s
64.00 Kč
498087
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kartičky na rychlé procvičení pádových otázek. Žák má pouze slovní spojení, zapíše mazací fixou na zalaminovanou kartu
25.00 Kč
425849
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-5-2-02 rozlišuje ve slově kořen, část příponovou, předponovou a
38.00 Kč
Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám Strategie předvídání - TÉMA: Být na všechno sám
Příprava do hodin literatury. Žáci čtou dva texty, používají čtenářskou strategii předvídání. Předpovědi zapisují do pracovního listu - na pomoc mají návodné otázky. Poté plní další navazující úkoly. V závěru své práce porovnávají ukázky. Lekcí se nese téma BÝT NA VŠECHNO SÁM, nabízí se diskuse apod.  Součástí materiálu je podrobný popis lekce. Materiál využijete ve 2 - 3 vyučovacích hodinách. Je rozvržen do dvou, ale já ho se svými žáky vždy dělám déle, aby si práci užili (povídání o tématu apod.).Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-3-3-04 pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností, ČJL-3-3-02 vyjadřuje své pocity z přečteného textu, ČJL-5-3-01 vyjadřuje své dojmy z četby a zaznamenává je ČJL-5-3-02 volně reprodukuje text podle svých schopností, tvoří vlastní literární text na dané téma
UUCZ-210692
Český jazyk>Přípravy hodiny/lekce>ZŠ – 2. STUPEŇ
38.00