Grafy 2 - 5. ročník

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
15
Velikost: 1.04 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Milan Šatra
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 3. 2023
Sdílet:

Obsah materiálu: Sada 8 pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení grafů - I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).

Cílová skupina: 5. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití této sady pracovních listů je rozvinout u žáků 5. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu a vytvoření jednoduchého modelu ve formě tabulek a grafů. Vzhledem k významu práce s tabulkami a grafem především na 2. stupni se jedná o mimořádně významnou dovednost. Vzdělávací materiál je vhodné při hodině promítnout a žáci samostatně nebo ve dvojicích tabulku a graf v pracovním listu. Pracovní listy lze kvůli úspoře papíru také na kopírce zmenšit a vytisknout ve formátu dvou PL na A4.

Další produkty od autora Milan Šatra

561082
Informatika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovních listy z oblasti algoritmizace a programování v online blokovém programovacím jazyku SCRATCH umožní žákům
35.00 Kč
275108
Informatika
8., 9., SŠ
Přípravy hodiny/lekce
Učebnice základů programování, vzniklá v průběhu ověřování možností realizace připravované změny RVP v průběhu školního
90.00 Kč
394405
Informatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Komplet 5 pracovních listů (celkem 15 stran) obsahuje výklad, a především procvičování učiva problematiky ukládání dat v
59.00 Kč
566809
Informatika
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada pracovní list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování pro 5. – 7. ročník – I
39.00 Kč
Grafy 2 - 5. ročník Grafy 2 - 5. ročník
Obsah materiálu: Sada 8 pracovních listů včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení grafů - I-5-1-03 - vyčte informace z daného modelu (kódování a přenos dat: využití značek, piktogramů, symbolů a kódů pro záznam, sdílení, přenos a ochranu informace).Cílová skupina: 5. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití této sady pracovních listů je rozvinout u žáků 5. ročníku dovednost čtení informací z jednoduchého modelu a vytvoření jednoduchého modelu ve formě tabulek a grafů. Vzhledem k významu práce s tabulkami a grafem především na 2. stupni se jedná o mimořádně významnou dovednost. Vzdělávací materiál je vhodné při hodině promítnout a žáci samostatně nebo ve dvojicích tabulku a graf v pracovním listu. Pracovní listy lze kvůli úspoře papíru také na kopírce zmenšit a vytisknout ve formátu dvou PL na A4.
UUCZ-258941
Informatika>Pracovní listy>5.
80.00