Běhací kartičky - částečné odmocňování

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 9.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 12. 2024
Sdílet:

Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.

Obsah

  • 30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.
  • Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.

Možný způsob práce

  • Kartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.
  • Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.
  • Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.
  • Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.
  • Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.
  • Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

494140
Matematika - geometrie
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dobrá prostorová představivost je pro žáky ohromnou výhodou při řešení úloh. Její pravidelné trénování vede k postupnému
25.00 Kč
242583
Matematika
5., 6., 7., 8.
Bingo
BINGO! Zpestřete žákům opakování učiva celých čísel formou třídní/skupinové či hry ve dvojici. Mnoho způsobů využití -
35.00 Kč
683864
Matematika
8., 9.
Pracovní listy
Zjistit na jaké úrovni složitosti řešení lineárních rovnic se Vaši žáci zastavili? S využitím tohoto materiálu se
35.00 Kč
303963
Matematika
7., 8., 9., SŠ
Pracovní listy
Spočítej algebraický výraz, najdi k němu výsledek a pokračuj dál, než složíš celý kruh. Obsahuje 4 obtížnosti. Ve druhé
35.00 Kč
Běhací kartičky - částečné odmocňování Běhací kartičky - částečné odmocňování
Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.Obsah30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.Možný způsob práceKartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát. 
UUCZ-743055
Matematika>Ostatní>SŠ
30.00