Běhací kartičky - částečné odmocňování

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 9.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 12. 2024
-20 % 30 Kč
24 Kč
Sdílet:

Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.

Obsah

  • 30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.
  • Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.

Možný způsob práce

  • Kartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.
  • Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.
  • Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.
  • Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.
  • Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.
  • Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

1020434
Matematika
5., 6., 7.
Pracovní listy
Sčítání a odčítání desetinných čísel s malou kontrolou. Materiál obsahuje 39 příkladů, ve kterých se správné některé
29.00 Kč
-20 % 29 Kč
23,2 Kč
296502
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
Žák počítá příklady. Po dopočítání postupně zakroužkovává cestu bludištěm. Pokud žák počítal správně najde cestu ven z
39.00 Kč
-20 % 39 Kč
31,2 Kč
404293
Matematika
6., 7.
Pracovní listy
Zvládají žáci písemné sčítání a odčítání desetinných čísel? Posuňte úroveň obtížnosti o trochu výš. Žáci do prázdných
39.00 Kč
-20 % 39 Kč
31,2 Kč
230791
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci mezi sebou soutěží a snaží se o správnost výpočtů, ke kontrole učitel může žákům vytisknout řešení. Pomůcky hrací
27.00 Kč
-15 % 27 Kč
23 Kč
Běhací kartičky - částečné odmocňování Běhací kartičky - částečné odmocňování
Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.Obsah30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.Možný způsob práceKartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát. 
UUCZ-743055
Matematika>Ostatní>SŠ
30.00