Běhací kartičky - částečné odmocňování

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 9.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 12. 2024
Sdílet:

Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.

Obsah

  • 30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.
  • Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.

Možný způsob práce

  • Kartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.
  • Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.
  • Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.
  • Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.
  • Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.
  • Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

607513
Matematika
Testy a písemky
Vytvořila jsem ho jako souhrnné opakování rovnic a nerovnic, které se objevují v maturitním testu. Rozvržení jako
39.00 Kč
580711
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci z nabídky vybírají právě jedno číslo splňující danou charakteristiku. Druhý a čtvrtý list nelze řešit postupně
25.00 Kč
315224
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Žáci mezi sebou soutěží. Pro postup po hracím poli je potřeba správných výpočtů. Ke kontrole učitel může žákům
53.00 Kč
160754
Matematika
7., 8., 9.
Pracovní listy
Žáci skrze sítě těles (vystřižení) popisují stěny těles a tvoří vzorec pro povrch. Návazná aktivita vynechání jedné
45.00 Kč
Běhací kartičky - částečné odmocňování Běhací kartičky - částečné odmocňování
Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.Obsah30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.Možný způsob práceKartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát. 
UUCZ-743055
Matematika>Ostatní>SŠ
30.00