Běhací kartičky - částečné odmocňování

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
6
Velikost: 9.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 12. 2024
Sdílet:

Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.

Obsah

  • 30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.
  • Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.

Možný způsob práce

  • Kartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.
  • Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.
  • Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.
  • Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.
  • Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.
  • Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

230791
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci mezi sebou soutěží a snaží se o správnost výpočtů, ke kontrole učitel může žákům vytisknout řešení. Pomůcky hrací
27.00 Kč
159114
Matematika
5., 6.
Pracovní listy
Materiál je zaměřený pro žáky, kteří se zlomky ještě nesetkali. Úlohy jsou tvořeny, aby v žácích budovaly grafickou
50.00 Kč
186435
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obohaťte běžné počty složením ornamentu. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali správně - najdou výsledek v tabulce a
29.00 Kč
879366
Matematika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Úvodní část se 2 zkušebními úlohami: úloha: rozbor dvou postupů výpočtu obsahu a obvodu pravoúhelníku
30.00 Kč
Běhací kartičky - částečné odmocňování Běhací kartičky - částečné odmocňování
Tento materiál nabízí 30 karet zaměřených na výpočty s druhou, třetí a čtvrtou odmocninou. Ideální pro procvičování sčítání a odčítání odmocnin. Uspořádané řešení s mezivýpočty usnadní výuku a přípravu na hodiny matematiky.Obsah30 karet obsahující druhou, třetí a čtvrtou odmocninu. Úlohy zaměřené na sčítání a odčítání.Řešení pro učitele poskytuji ve formě uspořádaných karet, v pořadí správného řešení, doplněné o mezivýpočty, které ukazují kroky při rozkladu a zjednodušování výrazů. Tento materiál je ideální pro procvičování a podporu pochopení pravidel operací s odmocninami.Možný způsob práceKartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.Žák zjistí chybějící řešení výrazu obsahující odmocniny, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.Doporučuji kartičky rozmístit po třídě (do lavic) ve vzestupném pořadí, ať žáci vědí, kde přibližně se další kartička nachází a nezdržují se běháním a hledáním po třídě.Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát. 
UUCZ-743055
Matematika>Ostatní>SŠ
30.00