Běhací kartičky - velká násobilka - váhy

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 4.79 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 12. 2023
Sdílet:

Zvládají žáci velkou násobilku? Posuňte úroveň obtížnosti o trochu výš. Žáci do prázdných míst dopisují chybějící číslice, aby příklad byl pravdivý.

Obsah

  • celý materiál obsahuje 30 kartiček,
  • žák může začít kteroukoliv kartičkou,
  • zmenšeniny kartiček s řešením pro učitele.

Možný způsob práce

  • Kartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici.
  • Všechny kartičky jsem tvořila s podobnou obtížností, nejvyšší činitel číslo 38, ale volila jsem převážně nižší.
  • Žák zjistí chybějící číslo, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola.
  • Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.
  • Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit.
  • Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

586812
Matematika
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Běhací kartičky k procvičení druhé mocniny a odmocniny zpravidla přirozených čísel s větším počtem znamének a
30.00 Kč
437886
Matematika
8., 9., SŠ
Pracovní listy
Žák vyznačí body, sestrojí graf lineární funkce, pokud konstruoval správně, právě 2 body budou ležet na přímce. Obsah 10
35.00 Kč
190877
Matematika
6., 7.
Pracovní listy
Zpestřete žákům mechanické násobení desetinných čísel složením ornamentu z výsledků. Žáci se hned mohou ujistit, že
25.00 Kč
486908
Matematika - geometrie
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Dobrá prostorová představivost je pro žáky ohromnou výhodou při řešení úloh. Její pravidelné trénování vede k postupnému
25.00 Kč
Běhací kartičky - velká násobilka - váhy Běhací kartičky - velká násobilka - váhy
Zvládají žáci velkou násobilku? Posuňte úroveň obtížnosti o trochu výš. Žáci do prázdných míst dopisují chybějící číslice, aby příklad byl pravdivý. Obsahcelý materiál obsahuje 30 kartiček, žák může začít kteroukoliv kartičkou,zmenšeniny kartiček s řešením pro učitele.Možný způsob práceKartičky rozmístěte kdekoli chcete (ve třídě/venku), žáci mohou pracovat samostatně/ve dvojici. Všechny kartičky jsem tvořila s podobnou obtížností, nejvyšší činitel číslo 38, ale volila jsem převážně nižší.Žák zjistí chybějící číslo, vybere jedno ze 4 nabízených řešení, které ho šipkou odkáže na číslo navazujícího příkladu. Navazující příklad spočítá, vyhledá řešení z nabídky a šipka žáka odkáže na další příklad a tak stále dokola. Doporučuji s žáky probrat způsob zápisu do sešitu: Velké číslo kartičky, pod ní výpočet a šipku s číslem následující kartičky, aby se případná chyba rychleji našla a opravila.Práci žáků lze časově omezit, např. 20 min, kdy řeknete STOP, na tabuli napíšete posloupnost správného řešení a žáci začínají kontrolovat od čísla, kterým začali kartičky řešit. Žáci mohou mít zpětnou kontrolu, že se jim žádná kartička v průběhu počítání v řešení neobjeví vícekrát. 
UUCZ-430009
Matematika>Ostatní>4.>5.>6.>7.
30.00