Žák počítá příklady. Po dopočítání postupně zakroužkovává cestu bludištěm. Pokud žák počítal správně najde cestu ven z bludiště.
Obsah:
- hledání výsledného součinu:
- postupně bludiště pro násobilku 2 a 3; 4 a 5; 6 a 7; 8 a 9; tedy 4 bludiště
- 2 bludiště pro různé činitele,
- hledání chybějícího činitele: 3 bludiště,
Způsob práce
- Pokud žáci počítají do sešitu, doporučuji s nimi probrat způsob organizace výpočtů na stránce, snadněji se poté dohledávají chybné výpočty.
- Nakopírujte bludiště s příklady. Žáci přehnou zadání, aby viděli pouze příklady a bludiště bylo na druhé straně. Výsledky malé násobilky tvoří cestu bludištěm. Po dopočítání zadání papírek rozloží a postupně v bludišti vyznačují jejich výsledky. Pokud správně počítali, spojováním výsledků najdou cestu ven z bludiště.
- Pomalí a nejistí počtáři? Ať žáci vytvoří dvojice a počítají jedno bludiště společně.