Dělení jednociferným se zbytkem - bludiště

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Počet stran:
8
Velikost: 3.31 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 4. 2023
Sdílet:

Žák počítá příklady. Po dopočítání postupně zakroužkovává cestu bludištěm. Pokud žák počítal správně najde cestu ven z bludiště. Nabízím 4 obtížnosti a ke každé 3 zadání = možná individualizace - další bludiště možné o vyšší obtížnosti.

Obsah:

  • 1. obtížnost: 69 : 8 = 8 zb. 5
    • 1. bludiště 10 úloh, 2. bludiště 9 úloh, 3. bludiště 10 úloh,
  • 2. obtížnost: 169 : 5 = 33 zb. 4
    • 1. bludiště 10 úloh, 2. bludiště 10 úloh, 3. bludiště 16 úloh,
  • 3. obtížnost: 7 586 : 9 = 842 zb. 8
    • 1. bludiště 8 úloh, 2. bludiště 9 úloh, 3. bludiště 10 úloh,
  • 4. obtížnost: 28 146 : 7 = 4 020 zb. 6
    • 1. bludiště 9 úloh, 2. bludiště 10 úloh, 3. bludiště 16 úloh.

 

Způsob práce

  • Pokud žáci počítají do sešitu, doporučuji s nimi probrat způsob organizace výpočtů na stránce, snadněji se poté hledají chybné výpočty.
  • Nakopírujte bludiště s příklady. Žáci přehnou zadání, aby viděli pouze příklady a bludiště bylo na druhé straně. Zbytek po dělení tvoří cestu bludištěm. Po dopočítání zadání papírek rozloží a postupně v bludišti vyznačují jejich výsledky. Pokud správně počítali, spojováním zbytků najdou cestu ven z bludiště.
  • Pomalí a nejistí počtáři? Ať žáci vytvoří dvojice a počítají jedno bludiště společně.
  • Různé úrovně zdatností žáků? Nakopírujte z každé obtížnosti 1. bludiště, ať si žáci dle schopností vyberou svou obtížnost. A podle úspěšnosti si příští zadání vezmou stejnou/vyšší obtížnost.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

207737
Matematika
5., 6., 7.
Pracovní listy
Bez využití vzorečku pro výpočet obvodu rovinného útvaru žák dopočítá délky stran a zjišťuje výsledný obvod. Součástí
30.00 Kč
269663
Matematika
7., 8., 9.
Pracovní listy
Žák má spočítat objem tělesa, zamyslí se nad vzorečkem a zpravidla vynásobí všechna dostupná čísla. Tento materiál proto
30.00 Kč
580711
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Žáci z nabídky vybírají právě jedno číslo splňující danou charakteristiku. Druhý a čtvrtý list nelze řešit postupně
25.00 Kč
306760
Matematika
2., 3.
Pracovní listy
Žáci mezi sebou soutěží. Pro postup po hracím poli je potřeba správných výpočtů. Ke kontrole učitel může žákům
28.00 Kč
Dělení jednociferným se zbytkem - bludiště Dělení jednociferným se zbytkem - bludiště
Žák počítá příklady. Po dopočítání postupně zakroužkovává cestu bludištěm. Pokud žák počítal správně najde cestu ven z bludiště. Nabízím 4 obtížnosti a ke každé 3 zadání = možná individualizace - další bludiště možné o vyšší obtížnosti. Obsah: 1. obtížnost: 69 : 8 = 8 zb. 5 1. bludiště 10 úloh, 2. bludiště 9 úloh, 3. bludiště 10 úloh, 2. obtížnost: 169 : 5 = 33 zb. 4 1. bludiště 10 úloh, 2. bludiště 10 úloh, 3. bludiště 16 úloh, 3. obtížnost: 7 586 : 9 = 842 zb. 8 1. bludiště 8 úloh, 2. bludiště 9 úloh, 3. bludiště 10 úloh, 4. obtížnost: 28 146 : 7 = 4 020 zb. 6 1. bludiště 9 úloh, 2. bludiště 10 úloh, 3. bludiště 16 úloh.   Způsob práce Pokud žáci počítají do sešitu, doporučuji s nimi probrat způsob organizace výpočtů na stránce, snadněji se poté hledají chybné výpočty. Nakopírujte bludiště s příklady. Žáci přehnou zadání, aby viděli pouze příklady a bludiště bylo na druhé straně. Zbytek po dělení tvoří cestu bludištěm. Po dopočítání zadání papírek rozloží a postupně v bludišti vyznačují jejich výsledky. Pokud správně počítali, spojováním zbytků najdou cestu ven z bludiště. Pomalí a nejistí počtáři? Ať žáci vytvoří dvojice a počítají jedno bludiště společně. Různé úrovně zdatností žáků? Nakopírujte z každé obtížnosti 1. bludiště, ať si žáci dle schopností vyberou svou obtížnost. A podle úspěšnosti si příští zadání vezmou stejnou/vyšší obtížnost.
UUCZ-296502
Matematika>Pracovní listy>Ostatní>3.>4.>5.
39.00