Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 2.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 9. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 6. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky a geometrie ze 6. ročníku.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Strany 2-7 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).

Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6.

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

297886
Matematika
3., 4., 5.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení sčítání, odčítání, násobení a dělení
26.00 Kč
136147
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 36 karet na procvičení procenta a procentové části z celku. Cíl: Zopakování či
25.00 Kč
71086
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 36 karet na základní početní operace (sčítání, odčítání, násobení a dělení) s
33.00 Kč
69372
Matematika
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Aktivita obsahuje 2 sady karet. První sada slouží k procvičení určení druhých odmocnin čísel 1-15. Druhá sada slouží k
30.00 Kč
Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 6. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky a geometrie ze 6. ročníku.Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-7: 30 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)Strany 2-7 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6.Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).
UUCZ-317306
Matematika>Matematika - geometrie>Didaktické hry>6.
35.00