Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 2.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 9. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 6. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky a geometrie ze 6. ročníku.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Strany 2-7 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).

Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6.

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

340946
Matematika
4., 5., 6.
Běhací diktát
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet + list k napsání tajenky. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit
44.00 Kč
90857
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
ČÍSELNÉ VÝRAZY do 100 (slož z karet výsledek) Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4
30.00 Kč
-9 % 30 Kč
27,3 Kč
227036
Fyzika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic o stejné délce. Sada slouží k procvičení
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
262920
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení úprav výrazů (mnohočlenů) – sčítání a
31.00 Kč
-9 % 31 Kč
28,21 Kč
Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 6. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky a geometrie ze 6. ročníku. Sada obsahuje: strana 1: pokyny pro učitele strana 2-7: 30 opakovacích karet s výsledky (+ řešení) Strany 2-7 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně). Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6. Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Kontrola je vždy na zadní straně karet. Jak s materiálem pracovat: Práce „v lavicích“: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod. Běhací aktivity: Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě). Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly). Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).
UUCZ-317306
Matematika>Matematika - geometrie>Didaktické hry>6.
35.00