Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 2.48 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 9. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 6. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky a geometrie ze 6. ročníku.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-7: 30 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Strany 2-7 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).

Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6.

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

923165
Matematika
8.
Didaktické hry
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, NÁSOBENÍ, DĚLENÍ, DRUHÁ MOCNINA A ODMOCNINA, ČÁST CELKU, DESETINNÁ ČÍSLA Popis aktivity: Aktivita
30.00 Kč
330448
Matematika
7., 8.
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 20 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (číselná osa se třemi vyznačenými
27.00 Kč
776153
Matematika
4., 5.
Skládačky
Výukový materiál obsahuje 30 příkladů na procvičení předností matematických operací (sčítání, odčítání, násobení, dělení
28.00 Kč
695472
Biologie
7., 8.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 21 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 6. ROČNÍKU
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 6. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky a geometrie ze 6. ročníku.Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-7: 30 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)Strany 2-7 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6.Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-7 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-30, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).
UUCZ-317306
Matematika>Matematika - geometrie>Didaktické hry>6.
35.00