Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA MATEMATIKY Z 1. STUPNĚ

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 3.33 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 9. 2023
Sdílet:

Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA MATEMATIKY Z 1. STUPNĚ

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (v rozsahu učiva 1. stupně). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky z 1. stupně.

Aktivita je vhodná pro žáky 5. ročníku nebo na začátku 6. ročníku. Většinu karet lze (po drobném vytřízení) využít již ve 4. ročníku.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Strany 2-9 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).

Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6, 8.

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra), https://pixabay.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

72091
Matematika
8., 9.
Skládačky
Cíl: Zopakování či upevnění znalostí vzorců pro výpočet obvodu, obsahu či jiných rozměrů (např. výška, úhlopříčka
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
171262
Fyzika
5., 6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují převody jednotek času (s, min, h, dny). Sada obsahuje: strana
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
320032
Matematika
8.
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu
45.00 Kč
136147
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 36 karet na procvičení procenta a procentové části z celku. Cíl: Zopakování či
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA MATEMATIKY Z 1. STUPNĚ Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA MATEMATIKY Z 1. STUPNĚ
Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA MATEMATIKY Z 1. STUPNĚ Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (v rozsahu učiva 1. stupně). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva matematiky z 1. stupně. Aktivita je vhodná pro žáky 5. ročníku nebo na začátku 6. ročníku. Většinu karet lze (po drobném vytřízení) využít již ve 4. ročníku. Sada obsahuje: strana 1: pokyny pro učitele strana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení) Strany 2-9 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně). Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6, 8. Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Kontrola je vždy na zadní straně karet. Jak s materiálem pracovat: Práce „v lavicích“: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod. Běhací aktivity: Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě). Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly). Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra), https://pixabay.com/
UUCZ-321937
Matematika>Matematika - geometrie>Didaktické hry>5.>6.
45.00