Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 8. ROČNÍKU

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 3.84 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 9. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 8. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky, algebry a geometrie z 8. ročníku.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Strany 2-9 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně).

Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6, 8.

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

305589
Matematika
6.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení určení nejmenšího společného násobku. První
30.00 Kč
-9 % 30 Kč
27,3 Kč
321937
Matematika
5., 6.
Didaktické hry
Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA MATEMATIKY Z 1. STUPNĚ Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na
45.00 Kč
153038
Chemie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet k procvičení názvosloví. První sada slouží k procvičení názvosloví oxidů
30.00 Kč
155401
Chemie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Na jedné kartě je vždy slovně zadaná sloučenina, na další kartě její
26.00 Kč
-9 % 26 Kč
23,66 Kč
Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 8. ROČNÍKU Opakovací kartičky s řešením - OPAKOVÁNÍ UČIVA 8. ROČNÍKU
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu učiva 8. ročníku). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí učiva aritmetiky, algebry a geometrie z 8. ročníku. Sada obsahuje: strana 1: pokyny pro učitele strana 2-9: 40 opakovacích karet s výsledky (+ řešení) Strany 2-9 tisknout oboustranně (překlápět po delší hraně). Pokud nechcete na druhé straně mít řešení, tiskněte pouze strany 2, 4, 6, 8. Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-9 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Kontrola je vždy na zadní straně karet. Jak s materiálem pracovat: Práce „v lavicích“: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod. Běhací aktivity: Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě). Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-40, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly). Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Excel, Geogebra).
UUCZ-320032
Matematika>Didaktické hry>8.
45.00