Aktivita obsahuje 190 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání. Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.
Karty lze smíchat či libovolně kombinovat a využít je i jako opakování před přijímacími zkouškami (jen doporučuji vytřídit neprobrané učivo z 9. ročníku).
Možnosti použití:
1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.
Jak s materiálem pracovat:
Práce „v lavicích“:
1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.
Běhací aktivity:
1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
Lze vytisknout jako brožuru.