Prostorová představivost -zobecňování - obarvené stěny krychle

Ročník:
5., 6., 7., 8.
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 4.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 1. 2024
Sdílet:

Žák na konkrétních obrázcích do tabulky vyplňuje počty obarvených stěn staveb. Stavby se jistým stylem zvětšují a zadání graduje. Žák se snaží hledat zobecnění. Vhodné pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky.

·      Nalezení algoritmu pro práci s počtem obarvených stěn v závislosti na počtu krychliček ve stavbě a opačně.

·      Budování prostorové představivosti.

·      Zobecnění obarvených stěn až do stavby ve tvaru krychle, která má např. rozměry 5x5x5

Obsah: Gradované úlohy na stavby, kde "n" se rovná max. 5

·      stavby 1x1xn

·      stavby 1x2xn

·      stavby nxnxn

Podrobné řešení pro učitele s poznámkami z vlastní výuky

Kopírovatelný pracovní list pro žáky

Kopírovatelná síť krychle k vytvoření stavby krychle složené z menších krychliček

Způsob práce: libovolný - samostatně, ve dvojici či skupině.

Časová náročnost: minimálně 3 vyučovací hodiny.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

227574
Matematika
9., SŠ
Pracovní listy
Úlohy vedou žáky k objevu Vietova vzorce, pomocí kterého zjišťují rozklad na součin a následně řešení dané kvadratické
27.00 Kč
346204
Matematika
6., 7.
Pracovní listy
Rychlovka na začátku/na konci hodiny. Zpestření mezi řešením slovních úloh. Procvičení učiva před písemkou. Všechno
25.00 Kč
242583
Matematika
5., 6., 7., 8.
Bingo
BINGO! Zpestřete žákům opakování učiva celých čísel formou třídní/skupinové či hry ve dvojici. Mnoho způsobů využití -
35.00 Kč
861414
Matematika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Násobilka s kontrolou! Materiál obsahuje 54 příkladů, ve kterých se správné výsledky kříží v tabulce, procvičování i
35.00 Kč
Prostorová představivost -zobecňování - obarvené stěny krychle Prostorová představivost -zobecňování - obarvené stěny krychle
Žák na konkrétních obrázcích do tabulky vyplňuje počty obarvených stěn staveb. Stavby se jistým stylem zvětšují a zadání graduje. Žák se snaží hledat zobecnění. Vhodné pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky. ·      Nalezení algoritmu pro práci s počtem obarvených stěn v závislosti na počtu krychliček ve stavbě a opačně. ·      Budování prostorové představivosti. ·      Zobecnění obarvených stěn až do stavby ve tvaru krychle, která má např. rozměry 5x5x5 Obsah: Gradované úlohy na stavby, kde "n" se rovná max. 5 ·      stavby 1x1xn ·      stavby 1x2xn ·      stavby nxnxn Podrobné řešení pro učitele s poznámkami z vlastní výuky Kopírovatelný pracovní list pro žáky Kopírovatelná síť krychle k vytvoření stavby krychle složené z menších krychliček Způsob práce: libovolný - samostatně, ve dvojici či skupině. Časová náročnost: minimálně 3 vyučovací hodiny.
UUCZ-314692
Matematika>Matematika - geometrie>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.
48.00