Prostorová představivost -zobecňování - obarvené stěny krychle

Ročník:
5., 6., 7., 8.
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 4.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 1. 2024
Sdílet:

Žák na konkrétních obrázcích do tabulky vyplňuje počty obarvených stěn staveb. Stavby se jistým stylem zvětšují a zadání graduje. Žák se snaží hledat zobecnění. Vhodné pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky.

·      Nalezení algoritmu pro práci s počtem obarvených stěn v závislosti na počtu krychliček ve stavbě a opačně.

·      Budování prostorové představivosti.

·      Zobecnění obarvených stěn až do stavby ve tvaru krychle, která má např. rozměry 5x5x5

Obsah: Gradované úlohy na stavby, kde "n" se rovná max. 5

·      stavby 1x1xn

·      stavby 1x2xn

·      stavby nxnxn

Podrobné řešení pro učitele s poznámkami z vlastní výuky

Kopírovatelný pracovní list pro žáky

Kopírovatelná síť krychle k vytvoření stavby krychle složené z menších krychliček

Způsob práce: libovolný - samostatně, ve dvojici či skupině.

Časová náročnost: minimálně 3 vyučovací hodiny.

Další produkty od autora Kateřina Šiková

167823
Matematika
Pracovní listy
Hlavní část tohoto materiálu je PL pro žáky, kde mají za úkol rozdělit 30 různých předpisů kvadratické funkce do skupin
39.00 Kč
643040
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vytiskněte jako pracovní listy s prostorem pro řešení nebo na jednu stranu! 33 úloh na procvičení Pythagorovy věty v
30.00 Kč
420878
Matematika
5., 6., 7.
Pracovní listy
Pracovní listy zaměřené na budování pojmu smíšeného čísla pomocí geometrických modelů. Obsah všechny aktivity jsou
30.00 Kč
225089
Matematika
5., 6., 7., 8.
Pracovní listy
Procvičte s žáky počítání s desetinnými čísly v podobě "symbolových" rovnic. Různé metody řešení a lehce gradované. Cíl
27.00 Kč
Prostorová představivost -zobecňování - obarvené stěny krychle Prostorová představivost -zobecňování - obarvené stěny krychle
Žák na konkrétních obrázcích do tabulky vyplňuje počty obarvených stěn staveb. Stavby se jistým stylem zvětšují a zadání graduje. Žák se snaží hledat zobecnění. Vhodné pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky. ·      Nalezení algoritmu pro práci s počtem obarvených stěn v závislosti na počtu krychliček ve stavbě a opačně. ·      Budování prostorové představivosti. ·      Zobecnění obarvených stěn až do stavby ve tvaru krychle, která má např. rozměry 5x5x5 Obsah: Gradované úlohy na stavby, kde "n" se rovná max. 5 ·      stavby 1x1xn ·      stavby 1x2xn ·      stavby nxnxn Podrobné řešení pro učitele s poznámkami z vlastní výuky Kopírovatelný pracovní list pro žáky Kopírovatelná síť krychle k vytvoření stavby krychle složené z menších krychliček Způsob práce: libovolný - samostatně, ve dvojici či skupině. Časová náročnost: minimálně 3 vyučovací hodiny.
UUCZ-314692
Matematika>Matematika - geometrie>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.
48.00