ROZKLAD NA SOUČIN s kolíčky (vytýkání, vzorce)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.49 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 10. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet na procvičení rozkladu výrazu na součin pomocí vzorců a vytýkání.

Cíl: Zopakování či upevnění rozkladu výrazu na součin pomocí vzorců a vytýkání.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-4: karty k rozstříhání a zalaminování

Výroba pomůcky:

  1. Pomůcku vytiskneme. Poté vystřihneme celou kartičku (tj. až po světlý okraj).
  2. Kartičku zohneme v místě čárkované čáry a zalaminujeme.
  3. K pomůcce dodáme jeden malý kolíček. Jestliže má na aktivitě pracovat více žáků, je vhodné dát kolíčků více (pro každého člena skupiny jeden kolíček).

Jak s materiálem pracovat:

  1. SAMOSTATNÁ PRÁCE: Žák dostane několik karet (případně i celou sadu) + kolíček. Vezme si kartu, vyřeší příklad, umístí kolíček na správný výsledek. Správnost výpočtu ověří otočením karty (výsledek je označený puntíkem). Tato aktivita je vhodná např. i pro žáky jako „práce navíc“, pokud mají hotovou zadanou práci.
  2. SKUPINOVÁ PRÁCE: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích) + příslušný počet kolíčků. Dále žáci pracují stejným způsobem, jako při samostatné práci.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky samokontrole žáků se rozvíjí jejich samostatnost a zodpovědnost.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

106719
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Každá karta vždy
29.00 Kč
114327
Matematika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Ve výrazech je třeba
0.00 Kč
299514
Matematika
3., 4., 5.
Já mám, kdo má
ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 1000 - sčítání, odčítání, násobení a dělení (slož z karet výsledek) Aktivita obsahuje 8
69.00 Kč
297952
Matematika
7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s výrazy. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na procvičení určení
26.00 Kč
ROZKLAD NA SOUČIN s kolíčky (vytýkání, vzorce) ROZKLAD NA SOUČIN s kolíčky (vytýkání, vzorce)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet na procvičení rozkladu výrazu na součin pomocí vzorců a vytýkání. Cíl: Zopakování či upevnění rozkladu výrazu na součin pomocí vzorců a vytýkání.Sada obsahuje:strana 1:      pokyny pro učitelestrana 2-4: karty k rozstříhání a zalaminováníVýroba pomůcky:Pomůcku vytiskneme. Poté vystřihneme celou kartičku (tj. až po světlý okraj). Kartičku zohneme v místě čárkované čáry a zalaminujeme.K pomůcce dodáme jeden malý kolíček. Jestliže má na aktivitě pracovat více žáků, je vhodné dát kolíčků více (pro každého člena skupiny jeden kolíček).Jak s materiálem pracovat:SAMOSTATNÁ PRÁCE: Žák dostane několik karet (případně i celou sadu) + kolíček. Vezme si kartu, vyřeší příklad, umístí kolíček na správný výsledek. Správnost výpočtu ověří otočením karty (výsledek je označený puntíkem). Tato aktivita je vhodná např. i pro žáky jako „práce navíc“, pokud mají hotovou zadanou práci.SKUPINOVÁ PRÁCE: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích) + příslušný počet kolíčků. Dále žáci pracují stejným způsobem, jako při samostatné práci.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.Díky samokontrole žáků se rozvíjí jejich samostatnost a zodpovědnost.
UUCZ-152090
Matematika>Kolíčkování>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
33.00