Pracovní listy se věnují čtvrtletnímu sebehodnocení.
Díky jednoduchosti a přehlednosti se v nich žáci snadno orientují.
Na první straně sebehodnocení žák vybarvuje ovocné plody podle toho, do jaké míry mu připadá, že danou dovednost zvládl.
Na druhé straně žák vybarvuje příčky žebříků pokroku odspodu podle toho, jak se v dané oblasti cítí zdatný (ČJ, M, PRV). U čtvrtého žebříku může pedagog zadat dětem, jaké oblasti se mají věnovat (např. angličtina, výchovy apod.) nebo může dát žákovi prostor, aby sám definoval, co chce hodnotit.
Do košíku uprostřed žák zapíše, s kým nejraději na získávání dovedností spolupracuje (může to být spolužák, pedagog, rodič...).
Do jablek mohou děti vepsat, co jim jde ve škole nejlépe nebo co je nejvíc baví.
Pracovní list je vhodný jako součást žákovského portfolia a také jako podklad při rozhovoru v rámci tripartit.








