Čtvrtletní sebehodnocení - 2. třída

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 5.53 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Jungová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 10. 2025
Sdílet:

Pracovní listy se věnují čtvrtletnímu sebehodnocení.

Díky jednoduchosti a přehlednosti se v nich žáci snadno orientují.

Na první straně sebehodnocení žák vybarvuje ovocné plody podle toho, do jaké míry mu připadá, že danou dovednost zvládl.

Na druhé straně žák vybarvuje příčky žebříků pokroku odspodu podle toho, jak se v dané oblasti cítí zdatný (ČJ, M, PRV). U čtvrtého žebříku může pedagog zadat dětem, jaké oblasti se mají věnovat (např. angličtina, výchovy apod.) nebo může dát žákovi prostor, aby sám definoval, co chce hodnotit.

Do košíku uprostřed žák zapíše, s kým nejraději na získávání dovedností spolupracuje (může to být spolužák, pedagog, rodič...).

Do jablek mohou děti vepsat, co jim jde ve škole nejlépe nebo co je nejvíc baví.

Pracovní list je vhodný jako součást žákovského portfolia a také jako podklad při rozhovoru v rámci tripartit.

Další produkty od autora Kateřina Jungová

948762
Fyzika
5., 6., 7.
Demonstrační obrázky - kartičky
Didaktický plakát a kartičky sloužící k zopakování a procvičení učiva, vhodné na nástěnku. Kartičky s obrázky odměrných
0.00 Kč
948768
Český jazyk - čtení
2.
Projekty
Materiál vychází z pohádky Perníková chaloupka a propojuje učivo ČJ, M, PR, VV a PČ. Soubor obsahuje: pracovní listy
40.00 Kč
934474
Prvouka
1., 2.
Ostatní
Sada 54 kartiček vhodná na konci 1. třídy nebo začátku 2. třídy sloužící k opakování a upevňování poznatků z prvouky
35.00 Kč
999652
Český jazyk
2.
Projekty
Materiál je určen pro realizaci celodenního projektového dne ve 2. ročníku u příležitosti Dne stromů (20. 10). Propojuje
40.00 Kč
Čtvrtletní sebehodnocení - 2. třída Čtvrtletní sebehodnocení - 2. třída
Pracovní listy se věnují čtvrtletnímu sebehodnocení.Díky jednoduchosti a přehlednosti se v nich žáci snadno orientují.Na první straně sebehodnocení žák vybarvuje ovocné plody podle toho, do jaké míry mu připadá, že danou dovednost zvládl.Na druhé straně žák vybarvuje příčky žebříků pokroku odspodu podle toho, jak se v dané oblasti cítí zdatný (ČJ, M, PRV). U čtvrtého žebříku může pedagog zadat dětem, jaké oblasti se mají věnovat (např. angličtina, výchovy apod.) nebo může dát žákovi prostor, aby sám definoval, co chce hodnotit.Do košíku uprostřed žák zapíše, s kým nejraději na získávání dovedností spolupracuje (může to být spolužák, pedagog, rodič...).Do jablek mohou děti vepsat, co jim jde ve škole nejlépe nebo co je nejvíc baví.Pracovní list je vhodný jako součást žákovského portfolia a také jako podklad při rozhovoru v rámci tripartit.
UUCZ-1011494
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>2.>👍 Formativní hodnocení
25.00