Průběžné sebehodnocení 2. - 4. třída

Ročník:
2., 3., 4.
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 441.79 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Jungová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 10. 2025
Sdílet:

Pracovní listy jsou zaměřené na průběžné sebehodnocení.

Díky jednoduchosti a přehlednosti se v nich žáci snadno orientují.

Do knihy na levou stranu vpisují žáci, co jim jde, na pravou stranu to, v čem by se chtěli zlepšit.

V sekci “Hodně mě baví” vybarvují rámečky s nápisy, do prázdných rámečků mohou doplnit něco podle vlastní invence.

Téma “Co bych vzkázal/a kamarádovi” lze pojmout jako hru na pošťáky - svůj vzkaz mohou děti doručit adresátovi. Osobně bych k tomu žáky ale nenutila, pokud se jim z nějakého důvodu nechce.

Pod vyjádření “Co bych vzklázal/a paní učitelce” jsem po přečtení připsala reakci na žákův vzkaz.

Druhou stranu pracovního listu tvoří nedokončené věty. Ty pomáhají rozvíjet u dětí nejen sebereflexi, ale i jazykové vyjadřování a vztah k učení.

 

Pracovní list je vhodný jako součást žákovského portfolia a také jako podklad při rozhovoru v rámci tripartit.

Provést reflexi je možné znovu s určitým časovým odstupem (např.: ve čtvrtletí, v pololetí), žáci pak mohou sledovat svůj vývoj.

Další produkty od autora Kateřina Jungová

970597
Český jazyk
3.
Projekty
Materiál je určen pro realizaci celodenního projektového dne ve 3. ročníku u příležitosti Evropského dne jazyků (26. 9.)
40.00 Kč
948761
Prvouka
1., 2., 3., 4., 5.
Didaktické hry
112 kartiček s otázkami s tematickými okruhy: lesní rostliny lesní zvířata lidé a les sociální rozvoj Materiál obsahuje
40.00 Kč
999652
Český jazyk
2.
Projekty
Materiál je určen pro realizaci celodenního projektového dne ve 2. ročníku u příležitosti Dne stromů (20. 10). Propojuje
40.00 Kč
934474
Prvouka
1., 2.
Ostatní
Sada 54 kartiček vhodná na konci 1. třídy nebo začátku 2. třídy sloužící k opakování a upevňování poznatků z prvouky
35.00 Kč
Průběžné sebehodnocení 2. - 4. třída Průběžné sebehodnocení 2. - 4. třída
Pracovní listy jsou zaměřené na průběžné sebehodnocení.Díky jednoduchosti a přehlednosti se v nich žáci snadno orientují.Do knihy na levou stranu vpisují žáci, co jim jde, na pravou stranu to, v čem by se chtěli zlepšit.V sekci “Hodně mě baví” vybarvují rámečky s nápisy, do prázdných rámečků mohou doplnit něco podle vlastní invence.Téma “Co bych vzkázal/a kamarádovi” lze pojmout jako hru na pošťáky - svůj vzkaz mohou děti doručit adresátovi. Osobně bych k tomu žáky ale nenutila, pokud se jim z nějakého důvodu nechce.Pod vyjádření “Co bych vzklázal/a paní učitelce” jsem po přečtení připsala reakci na žákův vzkaz.Druhou stranu pracovního listu tvoří nedokončené věty. Ty pomáhají rozvíjet u dětí nejen sebereflexi, ale i jazykové vyjadřování a vztah k učení. Pracovní list je vhodný jako součást žákovského portfolia a také jako podklad při rozhovoru v rámci tripartit.Provést reflexi je možné znovu s určitým časovým odstupem (např.: ve čtvrtletí, v pololetí), žáci pak mohou sledovat svůj vývoj.
UUCZ-1011497
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>2.>3.>4.>👍 Formativní hodnocení
25.00