Ranní a večerní rutiny - obrázkový ,,to-do" list pro děti (Montessori)

Počet stran:
22
Velikost: 26.49 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učí3úči
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 7. 2025
Sdílet:

Hledáte způsob jak děti motivovat ráno k rychlejšímu vypravení se z domu nebo večer k uložení do postele? Chcete vést děti k samostatnosti prostřednictvím každodenních sebeobslužných činností bez nátlaku a s respektem? Zkuste naše karty. :-)

Materiál obsahuje 27 karet obrázků rutin: 

  • ranní rutiny
  • večerní rutiny
  • doplňkové rutiny (např. úklid, nádobí, péče o domácího mazlíčka...)
  • prázdné kartičky k vlastnímu doplnění
  • třísložkové karty

Každá karta je ve 4 variantách:

  • černobílá a barevná verze obrázku + textu na 1 kartě
  • černobílá a barevná verze třísložkových karet (obrázek s volným políčkem pro přiřazení textu, který lze vybrat v malém / velkém tiskacím písmu, ale také v jednotažném lineárním písmu). 

Cíl:

Rozvinout u dětí samostatnost a zodpovědnost prostřednictvím každodenních sebeobslužných činností, vybudovat zákl. návyky. 

Způsob práce: 

  • Karty s rutinami po vytisknutí, příp. po laminaci, mohou děti posunovat ze strany ,,čekajících” úkolů, do strany ,,hotových úkolů” viz posouvání v náhledovém obrázku - upevnit lze pomocí magnetů (na lednici / malou magnetickou tabuli) nebo opatřit suchými zipy a přelepovat do kolonky ,,splněno”. Možností je také nalepení požadovaných rutin na karton pod sebe a úkol si ,,odfajfknout” pomocí pohyblivého korálku upevněného na vodorovné šňůrce - lze umístit kdekoliv.
  • S využitím magnetů a magnet. pásky je možný i způsob provedení se zavíráním splněných úkolů viz náhledový obr.  
  • Třísložkové karty slouží k přiřazování cedulek s názvy rutin pod jejich obrázky (jako v Montessori prostředí). Karty obsahující zároveň obrázek i text, v tomto způsobu použití slouží jako sebekontrola. 

V případě, že v materiálu postrádáte nějakou rutinu, můžete použít volné karty k jejich doplnění, nebo dokreslení dětmi. :-) 

Další produkty od autora Učí3úči

731308
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Před vámi je materiál, který je vhodný napříč prvním stupněm. Je určen jak pro čtenáře, tak nečtenáře (za předpokladu
55.00 Kč
699572
Český jazyk
3., 4.
Pracovní listy
Dokument obsahuje kompletní přehled vyjmenovaných slov a ke každé skupině přehled a pracovní listy (k vyvození nebo
120.00 Kč
608701
Matematika
1.
Ostatní
Žáci si pomocí pomůcky krokují a upevňují znalosti v oblasti sčítání a odčítání do deseti nebo dvaceti. Dostupná barevná
25.00 Kč
782100
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Dotazník pro žáky: Naleznete ve dvou variantách. První určena především pro 1. a 2. ročníky. Další varianta kopíruje
40.00 Kč
Ranní a večerní rutiny - obrázkový ,,to-do" list pro děti (Montessori) Ranní a večerní rutiny - obrázkový ,,to-do" list pro děti (Montessori)
Hledáte způsob jak děti motivovat ráno k rychlejšímu vypravení se z domu nebo večer k uložení do postele? Chcete vést děti k samostatnosti prostřednictvím každodenních sebeobslužných činností bez nátlaku a s respektem? Zkuste naše karty. :-)Materiál obsahuje 27 karet obrázků rutin: ranní rutinyvečerní rutinydoplňkové rutiny (např. úklid, nádobí, péče o domácího mazlíčka...)prázdné kartičky k vlastnímu doplněnítřísložkové kartyKaždá karta je ve 4 variantách:černobílá a barevná verze obrázku + textu na 1 kartěčernobílá a barevná verze třísložkových karet (obrázek s volným políčkem pro přiřazení textu, který lze vybrat v malém / velkém tiskacím písmu, ale také v jednotažném lineárním písmu). Cíl:Rozvinout u dětí samostatnost a zodpovědnost prostřednictvím každodenních sebeobslužných činností, vybudovat zákl. návyky. Způsob práce: Karty s rutinami po vytisknutí, příp. po laminaci, mohou děti posunovat ze strany ,,čekajících” úkolů, do strany ,,hotových úkolů” viz posouvání v náhledovém obrázku - upevnit lze pomocí magnetů (na lednici / malou magnetickou tabuli) nebo opatřit suchými zipy a přelepovat do kolonky ,,splněno”. Možností je také nalepení požadovaných rutin na karton pod sebe a úkol si ,,odfajfknout” pomocí pohyblivého korálku upevněného na vodorovné šňůrce - lze umístit kdekoliv. S využitím magnetů a magnet. pásky je možný i způsob provedení se zavíráním splněných úkolů viz náhledový obr.  Třísložkové karty slouží k přiřazování cedulek s názvy rutin pod jejich obrázky (jako v Montessori prostředí). Karty obsahující zároveň obrázek i text, v tomto způsobu použití slouží jako sebekontrola. V případě, že v materiálu postrádáte nějakou rutinu, můžete použít volné karty k jejich doplnění, nebo dokreslení dětmi. :-) 
UUCZ-904607
Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>Třísložkové karty>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>🛌 Denní režim>📝 Sebehodnocení
40.00