SEBEHODNOCENÍ - kartičky, slohová práce, pracovní listy

Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 9.84 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 1. 2024
Sdílet:

Nechte žáky, ať si sami vytvoří hodnocení svého pokroku.

Soubor obsahuje:

·      118 kartiček s nedokončenými větami 

·      2x A4 pracovní list k vyplnění – Pololetí mýma očima (s grafikou)

·      2x A4 předloha eseje na téma Pololetí mýma očima – vzor k doplnění

·      2x A4 linkovaná předloha pro přepis eseje (přední a zadní strana) – širší linky

·      2x A4 linkovaná předloha pro přepis eseje (přední a zadní strana) – užší linky

Využití:

Je důležité zajistit, aby se žáci cítili pohodlně s otevřenou komunikací o svém školním životě a aby proces sebehodnocení sloužil k podpoře jejich osobního rozvoje. 

-       Kartičky

o   Učitel kartičky vytiskne a pro větší životnost zalaminuje a nastříhá.

o   Využití:

1.    Učitel může vytvořit třídní diskuzní fórum/komunitní kruh, kde každý student dostane několik karet a bude mít za úkol věty na nich dokončit. Poté mohou studenti prezentovat své myšlenky spolužákům a diskutovat o svých zkušenostech.

2.    Učitel může využít karty v průběhu tripartit/konzultací 2+1.

3.    Každý žák může dostat sadu karet k samostatné reflexi na uplynulé pololetí. Mohou si vybrat věty, které jim nejlépe odpovídají, a rozepsat své pocity, úspěchy a cíle na každé téma.

4.    Studenti mohou vytvořit portfolia sebehodnocení, kde použijí karty k popsání svých vlastních úspěchů, výzev a pokroku. Tato aktivita může být vedená nebo samostatná.

5.    Studenti mohou vytvářet umělecká díla, která vizualizují jejich sebehodnocení na základě karet. Může to být výtvarné zpracování, video nebo jiné kreativní formy.

 

-       Pracovní list k vyplnění – Pololetí mýma očima (s grafikou) 

o   (vhodné pro 3.-5. třídu)

o   Učitel oboustranně vytiskne pro každého žáka jednu kopii.

o   Využití jako:

1.    součást žákovského portfolia

2.    zpětná vazba pro učitele 

3.    zpětná vazba pro žáka

4.    podklad pro tripartity/konzultace 2+1 aj.

5.    příloha k vysvědčení

 

-       Předloha eseje na téma Pololetí mýma očima

o   (vhodné pro 4.-7. třídu)

o   Učitel každému žákovi nakopíruje oboustranně nebo promítne na tabuli vzor k vyplnění. Žáci si individuálně nebo hromadně s vyučujícím dokončí jednotlivé věty. Poté přepíší načisto na linkovaný list. 

o   Využití jako:

1.    součást žákovského portfolia

2.    příloha k vysvědčení

3.    slohová práce 

4.    zpětná vazba pro učitele 

5.    zpětná vazba pro žáka

6.    podklad pro tripartity/konzultace 2+1 aj.

Další produkty od autora DUHOVÁ PASTELKA

420131
Dějepis
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
To základní o událostech 17. listopadu a následujících dnech na jednom plakátě. Vyvěste plakát do třídy, chodby nebo
32.00 Kč
684810
Český jazyk - čtení
1.
Pracovní listy
Jednoduché pracovní listy k prvnímu seznámení žáků s písmenem. Pracovní listy slouží k prvnímu seznámení žáka s písmenem
49.00 Kč
545301
Český jazyk - gramatika
5., 6.
Pracovní listy
Propojte učivo českého jazyku se zajímavými informacemi o planetě Zemi. Soubor obsahuje: · 2 pracovní listy s
55.00 Kč
164281
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Věděli jste, že ananas neroste na stromě, ale na zemi? Připravte si pro své žáky každý den jednu zajímavost. Soubor
50.00 Kč
SEBEHODNOCENÍ - kartičky, slohová práce, pracovní listy SEBEHODNOCENÍ - kartičky, slohová práce, pracovní listy
Nechte žáky, ať si sami vytvoří hodnocení svého pokroku. Soubor obsahuje: ·      118 kartiček s nedokončenými větami  ·      2x A4 pracovní list k vyplnění – Pololetí mýma očima (s grafikou) ·      2x A4 předloha eseje na téma Pololetí mýma očima – vzor k doplnění ·      2x A4 linkovaná předloha pro přepis eseje (přední a zadní strana) – širší linky ·      2x A4 linkovaná předloha pro přepis eseje (přední a zadní strana) – užší linky Využití: Je důležité zajistit, aby se žáci cítili pohodlně s otevřenou komunikací o svém školním životě a aby proces sebehodnocení sloužil k podpoře jejich osobního rozvoje.  -       Kartičky o   Učitel kartičky vytiskne a pro větší životnost zalaminuje a nastříhá. o   Využití: 1.    Učitel může vytvořit třídní diskuzní fórum/komunitní kruh, kde každý student dostane několik karet a bude mít za úkol věty na nich dokončit. Poté mohou studenti prezentovat své myšlenky spolužákům a diskutovat o svých zkušenostech. 2.    Učitel může využít karty v průběhu tripartit/konzultací 2+1. 3.    Každý žák může dostat sadu karet k samostatné reflexi na uplynulé pololetí. Mohou si vybrat věty, které jim nejlépe odpovídají, a rozepsat své pocity, úspěchy a cíle na každé téma. 4.    Studenti mohou vytvořit portfolia sebehodnocení, kde použijí karty k popsání svých vlastních úspěchů, výzev a pokroku. Tato aktivita může být vedená nebo samostatná. 5.    Studenti mohou vytvářet umělecká díla, která vizualizují jejich sebehodnocení na základě karet. Může to být výtvarné zpracování, video nebo jiné kreativní formy.   -       Pracovní list k vyplnění – Pololetí mýma očima (s grafikou)  o   (vhodné pro 3.-5. třídu) o   Učitel oboustranně vytiskne pro každého žáka jednu kopii. o   Využití jako: 1.    součást žákovského portfolia 2.    zpětná vazba pro učitele  3.    zpětná vazba pro žáka 4.    podklad pro tripartity/konzultace 2+1 aj. 5.    příloha k vysvědčení   -       Předloha eseje na téma Pololetí mýma očima o   (vhodné pro 4.-7. třídu) o   Učitel každému žákovi nakopíruje oboustranně nebo promítne na tabuli vzor k vyplnění. Žáci si individuálně nebo hromadně s vyučujícím dokončí jednotlivé věty. Poté přepíší načisto na linkovaný list.  o   Využití jako: 1.    součást žákovského portfolia 2.    příloha k vysvědčení 3.    slohová práce  4.    zpětná vazba pro učitele  5.    zpětná vazba pro žáka 6.    podklad pro tripartity/konzultace 2+1 aj.
UUCZ-477517
Nezařazené k předmětu>Ostatní>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
65.00