VLASTIVĚDA 4: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 4. ročníku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
92
Velikost: 2.52 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 2. 2023
Sdílet:

Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 4. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. pojmenování krajů ČR). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru.

OBSAH:

  • 306 předepsaných otázek
  • 9 volných políček pro vytvoření vlastních otázek
  • 6 demonstračních obrázků
  • Kompletní učitelská metodika
  • Učitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázky

TÉMATA:

  1. Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapě 
  2. Česká republika: Naše vlast, republika jako demokratický stát 
  3. Česká republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvo 
  4. Česká republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělství
  5. Česká republika: Nerostné suroviny a průmysl 
  6. Česká republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostech 
  7. Česká republika: Služby, hospodaření a vlastnictví 
  8. Česká republika: Kraje a krajská města, můj kraj 
  9. Lidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlasti 
  10. Lidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říše
  11. Lidé a čas: Počátky českého státu, první Přemyslovci
  12. Lidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV. 
  13. Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůn
  14. Lidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II.
  15. Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa 

Další produkty od autora Šárka Borkovcová

306916
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
První ze série Dablíků zaměřených na poznávání hodin je tu. Zaměřený je na základní analogové hodiny, kdy ručičky
65.00 Kč
180461
Vlastivěda
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Testy a písemky
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy ve 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu
225.00 Kč
62212
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Materiál obsahuje kompletní sadu příkladů na sčítání a odčítání do 100 s přechodem přes základ deset - příklady typu 24
39.00 Kč
104201
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
VLASTIVĚDA 4: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 4. ročníku VLASTIVĚDA 4: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 4. ročníku
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 4. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. pojmenování krajů ČR). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru. OBSAH:306 předepsaných otázek9 volných políček pro vytvoření vlastních otázek6 demonstračních obrázkůKompletní učitelská metodikaUčitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázkyTÉMATA:Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapě Česká republika: Naše vlast, republika jako demokratický stát Česká republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvo Česká republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělstvíČeská republika: Nerostné suroviny a průmysl Česká republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostech Česká republika: Služby, hospodaření a vlastnictví Česká republika: Kraje a krajská města, můj kraj Lidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlasti Lidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říšeLidé a čas: Počátky českého státu, první PřemyslovciLidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV. Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůnLidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II.Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa 
UUCZ-267147
Vlastivěda>Testy a písemky>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🇨🇿 28. 10. Den vzniku samostatného československého státu>🦖 Dinosauři, Pravěk>👨‍👩‍👧 Rodina>⚔️ Svatý Václav>🚒 Záchranné složky
215.00