VLASTIVĚDA 4: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 4. ročníku

Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 4. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. pojmenování krajů ČR). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru.

OBSAH:

  • 306 předepsaných otázek
  • 9 volných políček pro vytvoření vlastních otázek
  • 6 demonstračních obrázků
  • Kompletní učitelská metodika
  • Učitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázky

TÉMATA:

  1. Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapě 
  2. Česká republika: Naše vlast, republika jako demokratický stát 
  3. Česká republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvo 
  4. Česká republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělství
  5. Česká republika: Nerostné suroviny a průmysl 
  6. Česká republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostech 
  7. Česká republika: Služby, hospodaření a vlastnictví 
  8. Česká republika: Kraje a krajská města, můj kraj 
  9. Lidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlasti 
  10. Lidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říše
  11. Lidé a čas: Počátky českého státu, první Přemyslovci
  12. Lidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV. 
  13. Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůn
  14. Lidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II.
  15. Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa 

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

99322
Prvouka
3.
Testy a písemky
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků z prvouky ve 3. ročníku podle učebnice Já a můj svět: Prvouka
135.00 Kč
948353
Nezařazené k předmětu
Miminka, Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Narozeninovník
Chcete mít přehled o tom, kdo má kdy ve třídě narozeniny a nechcete žádnou tematickou postavičku? Pak je tento
69.00 Kč
645051
Pracovní činnosti
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Předloha ke kreslení
Materiál "Jsem školák" je určený pro všechny malé i velké žáčky, kteří právě začali nový školní rok. Využít se může
50.00 Kč
250967
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Hurá do ZOO! Oblíbená didaktická hra pro malé i velké školáky a předškoláky je tady! Tentokrát půjdeme na návštěvu do
39.00 Kč
VLASTIVĚDA 4: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 4. ročníku VLASTIVĚDA 4: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 4. ročníku
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 4. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. pojmenování krajů ČR). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru. OBSAH:306 předepsaných otázek9 volných políček pro vytvoření vlastních otázek6 demonstračních obrázkůKompletní učitelská metodikaUčitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázkyTÉMATA:Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapě Česká republika: Naše vlast, republika jako demokratický stát Česká republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvo Česká republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělstvíČeská republika: Nerostné suroviny a průmysl Česká republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostech Česká republika: Služby, hospodaření a vlastnictví Česká republika: Kraje a krajská města, můj kraj Lidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlasti Lidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říšeLidé a čas: Počátky českého státu, první PřemyslovciLidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV. Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůnLidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II.Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa 
UUCZ-267147
Vlastivěda>Testy a písemky>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🇨🇿 28. 10. Den vzniku samostatného československého státu>🦖 Dinosauři, Pravěk>👨‍👩‍👧 Rodina>⚔️ Svatý Václav>🚒 Záchranné složky
215.00