VLASTIVĚDA 5: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 5. ročníku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
109
Velikost: 2.12 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 3. 2023
Sdílet:

Závěrečný díl oblíbené série je tu! Získáváte tím kompletní materiály pro výuku přírodovědy a vlastivědy žáků ve 4. a 5. ročníku na celý školní rok. A to rovnou ve dvou verzích - kontrolních písemných testů a otázek pro (nejen) ústní zkoušení.

Tento materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 5. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. pojmenování sousedních států ČR). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru.

OBSAH:

  • 371předepsaných otázek
  • 7 volných políček pro vytvoření vlastních otázek
  • 8 demonstračních obrázků
  • Kompletní učitelská metodika
  • Učitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázky

TÉMATA:

  1. Místo, kde žijeme: Naše planeta Země – otázka 1 až 29.
  2. Místo, kde žijeme: Evropa, její poloha, povrch, podnebí, vodstvo, živočichové a rostliny – otázka 30 až 62.
  3. Místo, kde žijeme: Česká republika jako součást Evropy – otázka 63 až 101.
  4. Místo, kde žijeme: Kraje České republiky – otázka 102 až 128.
  5. Místo, kde žijeme: Slovensko a Polsko – otázka 129 až 157.
  6. Místo, kde žijeme: Německo a Rakouskootázka 158 až 185.
  7. Lidé a čas: Národní obrození v českých zemích, revoluce roku 1848 otázka 186 až 224.
  8. Lidé a čas: Vznik Rakouska-Uherska, první světová válka otázka 225 až 252.
  9. Lidé a čas: Vznik Československého státu, období první republikyotázka 253 až 273.
  10. Lidé a čas: Protektorát Čechy a Morava, druhá světová válkaotázka 274 až 305.
  11. Lidé a čas: Období vlády jedné strany, obnovení demokracie v Československuotázka 306 až 342.
  12. Lidé kolem nás: Lidská práva a povinnosti, majetek a jeho vlastnictví, kultura, lidé a Země otázka 343 až 371.

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

62205
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
24 bonusových didaktických her do výuky nebo na přestávku pro relaxaci či aktivizaci žáků mezi jednotlivými výukovými
50.00 Kč
62203
Matematika
1., 2.
Didaktické hry
Materiál obsahuje kompletní sadu příkladů na sčítání a odčítání do 20 bez přechodu základu deset. Celkem se jedná o 132
39.00 Kč
158667
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
62201
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Materiál obsahuje kompletní sadu příkladů na sčítání a odčítání desítek do 100. Celkem se jedná o 132 příkladů na
39.00 Kč
VLASTIVĚDA 5: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 5. ročníku VLASTIVĚDA 5: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 5. ročníku
Závěrečný díl oblíbené série je tu! Získáváte tím kompletní materiály pro výuku přírodovědy a vlastivědy žáků ve 4. a 5. ročníku na celý školní rok. A to rovnou ve dvou verzích - kontrolních písemných testů a otázek pro (nejen) ústní zkoušení. Tento materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 5. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. pojmenování sousedních států ČR). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru. OBSAH: 371předepsaných otázek 7 volných políček pro vytvoření vlastních otázek 8 demonstračních obrázků Kompletní učitelská metodika Učitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázky TÉMATA: Místo, kde žijeme: Naše planeta Země – otázka 1 až 29. Místo, kde žijeme: Evropa, její poloha, povrch, podnebí, vodstvo, živočichové a rostliny – otázka 30 až 62. Místo, kde žijeme: Česká republika jako součást Evropy – otázka 63 až 101. Místo, kde žijeme: Kraje České republiky – otázka 102 až 128. Místo, kde žijeme: Slovensko a Polsko – otázka 129 až 157. Místo, kde žijeme: Německo a Rakouskootázka 158 až 185. Lidé a čas: Národní obrození v českých zemích, revoluce roku 1848 otázka 186 až 224. Lidé a čas: Vznik Rakouska-Uherska, první světová válka otázka 225 až 252. Lidé a čas: Vznik Československého státu, období první republikyotázka 253 až 273. Lidé a čas: Protektorát Čechy a Morava, druhá světová válkaotázka 274 až 305. Lidé a čas: Období vlády jedné strany, obnovení demokracie v Československuotázka 306 až 342. Lidé kolem nás: Lidská práva a povinnosti, majetek a jeho vlastnictví, kultura, lidé a Země otázka 343 až 371.
UUCZ-276354
Vlastivěda>Testy a písemky>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>28. 10. Den vzniku samostatného československého státu
225.00