PŘÍRODOVĚDA 5: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 5. ročníku

Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z přírodovědy v 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 5. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce přírodovědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. popiš částí lidského těla). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru.

OBSAH:

  • 307 předepsaných otázek
  • 8 volných políček pro vytvoření vlastních otázek
  • 11 demonstračních karet
  • Kompletní učitelská metodika
  • Učitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázky

TÉMATA:

  1. Člověk jako součást přírody: Podmínky života na Zemi, neživá příroda, gravitace
  2. Žijeme ve vesmíru: Slunce, Sluneční soustava, Země
  3. Žijeme ve vesmíru: Galaxie, hvězdy, Měsíc, jejich pozorování a zkoumání 
  4. Člověk a živá příroda, podnebné pásy: Rozmanitost života na Zemi, podnebné podmínky a pásy
  5. Člověk jako součást přírody: Třídění živých organismů, jejich život v oceánech a mořích, význam botanické/zoologické zahrady
  6. Člověk a jeho zdraví: Vývoj člověka, základní stavba lidského těla
  7. Člověk a jeho zdraví: Opěrná a svalová soustava
  8. Člověk a jeho zdraví: Oběhová a dýchací soustava
  9. Člověk a jeho zdraví: Trávicí a vylučovací soustava
  10. Člověk a jeho zdraví: Kožní, nervová a smyslová soustava
  11. Člověk a jeho zdraví: Hormonální a rozmnožovací soustava, jednotlivá období lidského života
  12. Člověk ve společnosti: Rodina, soužití mezi lidmi, sociálně-patologické jevy a jejich prevence
  13. Člověk ve společnosti: Dopravní výchova, první pomoc a řešení mimořádných událostí 

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

153509
Český jazyk
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je primárně určený jako didaktický a výukový materiál pro osvojení si, procvičení a fixaci poznatků na téma
100.00 Kč
250962
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Oblíbená didaktická hra pro malé i velké školáky a předškoláky je tady! Tentokrát zabrousíme trochu do matematiky a
38.99 Kč
156648
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál je určený jako edukační a dekorační přehled velkých tiskacích písmen české abecedy. Obsahuje kompletní sadu
65.00 Kč
263596
Matematika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Pokračování série tří Dablíků zaměřených na geometrii je tu. Druhý materiál je zaměřený na geometrická tělesa v různých
65.00 Kč
PŘÍRODOVĚDA 5: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 5. ročníku PŘÍRODOVĚDA 5: Kontrolní otázky pro ústní zkoušení žáků 5. ročníku
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z přírodovědy v 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jaké konkrétní učební materiály v 5. ročníku využíváte. Otázky jsou připraveny obecně, jejich základní rozdělení vychází z učiva uvedeného v RVP ZV. Žáci i učitel si při využití tohoto materiálu ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu žáci dosáhli během určitého časového období při výuce přírodovědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Otázky jsou rozdělené na jednotlivé karty, které jsou opatřeny vždy konkrétním číslem, kterému odpovídá i kolonka v učitelské kartě, kam si může učitel zapsat správnou odpověď. Pro některé otázky jsou připravené tzv. demonstrační obrázky (např. popiš částí lidského těla). Otázky lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. Stejně tak je možné je využít nejen na ústní, ale také písemné zkoušení žáků, kdy žáci odpověď zapisují například do sešitu nebo na prázdný arch papíru. OBSAH:307 předepsaných otázek8 volných políček pro vytvoření vlastních otázek11 demonstračních karet Kompletní učitelská metodika Učitelské listy pro zápis vlastních výsledků/odpovědí na otázky TÉMATA:Člověk jako součást přírody: Podmínky života na Zemi, neživá příroda, gravitaceŽijeme ve vesmíru: Slunce, Sluneční soustava, ZeměŽijeme ve vesmíru: Galaxie, hvězdy, Měsíc, jejich pozorování a zkoumání Člověk a živá příroda, podnebné pásy: Rozmanitost života na Zemi, podnebné podmínky a pásyČlověk jako součást přírody: Třídění živých organismů, jejich život v oceánech a mořích, význam botanické/zoologické zahradyČlověk a jeho zdraví: Vývoj člověka, základní stavba lidského tělaČlověk a jeho zdraví: Opěrná a svalová soustavaČlověk a jeho zdraví: Oběhová a dýchací soustavaČlověk a jeho zdraví: Trávicí a vylučovací soustavaČlověk a jeho zdraví: Kožní, nervová a smyslová soustavaČlověk a jeho zdraví: Hormonální a rozmnožovací soustava, jednotlivá období lidského životaČlověk ve společnosti: Rodina, soužití mezi lidmi, sociálně-patologické jevy a jejich prevenceČlověk ve společnosti: Dopravní výchova, první pomoc a řešení mimořádných událostí 
UUCZ-247396
Přírodověda>Testy a písemky>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🫁 Lidské tělo>👨‍👩‍👧 Rodina>🌱 Rostliny>🚀 Vesmír>🚒 Záchranné složky>🐾 Živočichové>🐸 Obojživelníci (žáby, ...)>🦅 Ptáci>🦎 Plazi>🐟 Ryby>🐻 Savci>🪲 Bezobratlí (hmyz, pavoukovci, plži ...)
215.00