VLASTIVĚDA 4: Kontrolní písemné práce pro žáky 4. ročníku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
50
Velikost: 10.19 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy ve 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit ve 4. ročníku využíváte - témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV. Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin.

OBSAH:

  • 15 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi:
  1. Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapě
  2. Česká republika: Naše vlast, republika jako demokratický stát
  3. Česká republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvo
  4. Česká republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělství
  5. Česká republika: Nerostné suroviny a průmysl
  6. Česká republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostech
  7. Česká republika: Služby, hospodaření a vlastnictví
  8. Česká republika: Kraje a krajská města, můj kraj
  9. Lidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlasti
  10. Lidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říše
  11. Lidé a čas: Počátky českého státu, první Přemyslovci
  12. Lidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV.
  13. Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůn
  14. Lidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II.
  15. Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa

 

  • Kompletní učitelská metodika
  • Výsledkové listiny

Další produkty od autora Šárka Borkovcová

263601
Matematika
Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Poslední ze série tří Dablíků zaměřených na geometrii už na Vás čeká. Závěrečný materiál je zaměřený na spojení
65.00 Kč
87428
Prvouka
2.
Testy a písemky
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků z prvouky ve 2. ročníku podle učebnice Já a můj svět: Prvouka
135.00 Kč
385555
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Téma, které vzniklo na přání je tu pro vás. Dvojice ovoce - zelenina se vám představuje v tradiční velkoformátové verzi
65.00 Kč
306919
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Nový a velmi oblíbený člen rodinky Trimina je zde! Tentokrát se zaměříme na poznávání hodin. Jako první je věnovaný
39.00 Kč
VLASTIVĚDA 4: Kontrolní písemné práce pro žáky 4. ročníku VLASTIVĚDA 4: Kontrolní písemné práce pro žáky 4. ročníku
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy ve 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit ve 4. ročníku využíváte - témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV. Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin.OBSAH:15 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi:Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapěČeská republika: Naše vlast, republika jako demokratický státČeská republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvoČeská republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělstvíČeská republika: Nerostné suroviny a průmyslČeská republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostechČeská republika: Služby, hospodaření a vlastnictvíČeská republika: Kraje a krajská města, můj krajLidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlastiLidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říšeLidé a čas: Počátky českého státu, první PřemyslovciLidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV.Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůnLidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II.Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa Kompletní učitelská metodikaVýsledkové listiny
UUCZ-180461
Vlastivěda>Testy a písemky>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
225.00