VLASTIVĚDA 4: Kontrolní písemné práce pro žáky 4. ročníku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
50
Velikost: 10.19 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy ve 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit ve 4. ročníku využíváte - témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV. Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin.

OBSAH:

  • 15 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi:
  1. Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapě
  2. Česká republika: Naše vlast, republika jako demokratický stát
  3. Česká republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvo
  4. Česká republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělství
  5. Česká republika: Nerostné suroviny a průmysl
  6. Česká republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostech
  7. Česká republika: Služby, hospodaření a vlastnictví
  8. Česká republika: Kraje a krajská města, můj kraj
  9. Lidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlasti
  10. Lidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říše
  11. Lidé a čas: Počátky českého státu, první Přemyslovci
  12. Lidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV.
  13. Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůn
  14. Lidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II.
  15. Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa

 

  • Kompletní učitelská metodika
  • Výsledkové listiny

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

301616
Grafomotorika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Není grafomotorika jako grafomotorika! Na internetu naleznete mnoho pracovních listů zdarma či za poplatek ke stažení
65.00 Kč
156650
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál je určený jako edukační a dekorační přehled velkých a malých psacích písmen české abecedy. Obsahuje kompletní
65.00 Kč
223517
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Vánoce, Vánoce přicházejí! Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování
65.00 Kč
324880
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Kartičky do výuky jsou tentokrát zaměřené na vyjmenovaná a příbuzná slova. Pátý díl je věnovaný slovům po S, kdy každé
50.00 Kč
VLASTIVĚDA 4: Kontrolní písemné práce pro žáky 4. ročníku VLASTIVĚDA 4: Kontrolní písemné práce pro žáky 4. ročníku
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy ve 4. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit ve 4. ročníku využíváte - témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV. Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 4. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. OBSAH: 15 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi: Místo, kde žijeme: Naše nejbližší okolí, orientace v krajině a na mapě Česká republika: Naše vlast, republika jako demokratický stát Česká republika: Obyvatelstvo, povrch a vodstvo Česká republika: Podnebí a počasí, půda a zemědělství Česká republika: Nerostné suroviny a průmysl Česká republika: Doprava, ochrana přírody, cestování po kulturních a přírodních zajímavostech Česká republika: Služby, hospodaření a vlastnictví Česká republika: Kraje a krajská města, můj kraj Lidé a čas: Jak měříme čas a poznáváme dějiny, nejstarší osídlení naší vlasti Lidé a čas: Staří Slované, pověsti z počátků našich dějin, Velkomoravská říše Lidé a čas: Počátky českého státu, první Přemyslovci Lidé a čas: Vznik českého království, Jan Lucemburský a Karel IV. Lidé a čas: Jan Hus, České země v době husitské, nástup Habsburků na český trůn Lidé a čas: Třicetiletá válka, Marie Terezie a Josef II. Lidé kolem nás: Moje rodina, já a ti druzí, etiketa   Kompletní učitelská metodika Výsledkové listiny
UUCZ-180461
Vlastivěda>Testy a písemky>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ
225.00