VLASTIVĚDA 5: Kontrolní písemné práce pro žáky 5. ročníku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
41
Velikost: 9.43 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy v 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit v 5. ročníku využíváte – témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV.  Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin.

OBSAH:

12 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi:

1. Místo, kde žijeme: Naše planeta Země;

2. Místo, kde žijeme: Evropa, její poloha, povrch, podnebí, vodstvo, živočichové a rostliny;

3. Místo, kde žijeme: Česká republika jako součást Evropy;

4. Místo, kde žijeme: Kraje České republiky;

5. Místo, kde žijeme: Slovensko a Polsko;

6. Místo, kde žijeme: Německo a Rakousko;

7. Lidé a čas: Národní obrození v českých zemích, revoluce roku 1848;

8. Lidé a čas: Vznik Rakouska-Uherska, první světová válka;

9. Lidé a čas: Vznik Československého státu, období první republiky;

10. Lidé a čas: Protektorát Čechy a Morava, druhá světová válka;

11. Lidé a čas: Období vlády jedné strany, obnovení demokracie v Československu;

12. Lidé kolem nás: Lidská práva a povinnosti, majetek a jeho vlastnictví, kultura, lidé a Země;

Kompletní učitelská metodika

Výsledkové listiny

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

104201
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
156650
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
Materiál je určený jako edukační a dekorační přehled velkých a malých psacích písmen české abecedy. Obsahuje kompletní
65.00 Kč
306919
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Nový a velmi oblíbený člen rodinky Trimina je zde! Tentokrát se zaměříme na poznávání hodin. Jako první je věnovaný
39.00 Kč
124529
Přírodověda
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
VLASTIVĚDA 5: Kontrolní písemné práce pro žáky 5. ročníku VLASTIVĚDA 5: Kontrolní písemné práce pro žáky 5. ročníku
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy v 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit v 5. ročníku využíváte – témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV.  Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. OBSAH: 12 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi: 1. Místo, kde žijeme: Naše planeta Země; 2. Místo, kde žijeme: Evropa, její poloha, povrch, podnebí, vodstvo, živočichové a rostliny; 3. Místo, kde žijeme: Česká republika jako součást Evropy; 4. Místo, kde žijeme: Kraje České republiky; 5. Místo, kde žijeme: Slovensko a Polsko; 6. Místo, kde žijeme: Německo a Rakousko; 7. Lidé a čas: Národní obrození v českých zemích, revoluce roku 1848; 8. Lidé a čas: Vznik Rakouska-Uherska, první světová válka; 9. Lidé a čas: Vznik Československého státu, období první republiky; 10. Lidé a čas: Protektorát Čechy a Morava, druhá světová válka; 11. Lidé a čas: Období vlády jedné strany, obnovení demokracie v Československu; 12. Lidé kolem nás: Lidská práva a povinnosti, majetek a jeho vlastnictví, kultura, lidé a Země; Kompletní učitelská metodika Výsledkové listiny
UUCZ-187160
Vlastivěda>Testy a písemky>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
225.00