VLASTIVĚDA 5: Kontrolní písemné práce pro žáky 5. ročníku

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
41
Velikost: 9.43 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 1. 2024
Sdílet:

Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy v 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit v 5. ročníku využíváte – témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV.  Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin.

OBSAH:

12 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi:

1. Místo, kde žijeme: Naše planeta Země;

2. Místo, kde žijeme: Evropa, její poloha, povrch, podnebí, vodstvo, živočichové a rostliny;

3. Místo, kde žijeme: Česká republika jako součást Evropy;

4. Místo, kde žijeme: Kraje České republiky;

5. Místo, kde žijeme: Slovensko a Polsko;

6. Místo, kde žijeme: Německo a Rakousko;

7. Lidé a čas: Národní obrození v českých zemích, revoluce roku 1848;

8. Lidé a čas: Vznik Rakouska-Uherska, první světová válka;

9. Lidé a čas: Vznik Československého státu, období první republiky;

10. Lidé a čas: Protektorát Čechy a Morava, druhá světová válka;

11. Lidé a čas: Období vlády jedné strany, obnovení demokracie v Československu;

12. Lidé kolem nás: Lidská práva a povinnosti, majetek a jeho vlastnictví, kultura, lidé a Země;

Kompletní učitelská metodika

Výsledkové listiny

Další produkty od autora VioletCherry - Šárka Borkovcová

324880
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Kartičky do výuky jsou tentokrát zaměřené na vyjmenovaná a příbuzná slova. Pátý díl je věnovaný slovům po S, kdy každé
50.00 Kč
274728
Prvouka
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Hody, hody, doprovody, dejte Trimino malovaný! Je tu a přináší Vám krásné malované obrázky s velikonoční tématikou
39.00 Kč
104198
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Maxi Dablík je vzdělávací didaktická hra do vyučovací hodiny pro účel osvojení si, zopakování si či fixaci poznatků
65.00 Kč
385513
Prvouka
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Téma, které vzniklo na přání je tu pro vás. Dvojice ovoce - zelenina se vám představuje v tradiční velkoformátové verzi
65.00 Kč
VLASTIVĚDA 5: Kontrolní písemné práce pro žáky 5. ročníku VLASTIVĚDA 5: Kontrolní písemné práce pro žáky 5. ročníku
Materiál je určený pro kontrolu fixace osvojených poznatků a učiva z vlastivědy v 5. ročníku. Lze jej využít bez ohledu na to, jakou konkrétní učebnici nebo pracovní sešit v 5. ročníku využíváte – témata jsou připravena obecně, jejich základní rozdělení vychází z RVP ZV.  Žáci si při jeho využití ověří, jaké úrovně osvojení poznatků v daném tématu dosáhli během určitého časového období při výuce vlastivědy. Materiál je připraven na celý školní rok, tzn. kompletní 5. ročník. Každý test má na závěr kolonku hodnocení. Záměrně jsem ji nechala volnou, aby si učitel mohl sám rozhodnout, jakou formu hodnocení zvolí (známka, smajlík, razítko, slovní hodnocení apod.). Může také sloužit jako místo pro sebehodnocení žáka (viz metodika). Testy lze organizačně využít nejen na individuální, ale také hromadnou práci žáků. Může být využit také jako materiál vhodný pro práci dvojic či vícečlenných skupin. OBSAH: 12 kontrolních písemných testů v oboustranné verzi: 1. Místo, kde žijeme: Naše planeta Země; 2. Místo, kde žijeme: Evropa, její poloha, povrch, podnebí, vodstvo, živočichové a rostliny; 3. Místo, kde žijeme: Česká republika jako součást Evropy; 4. Místo, kde žijeme: Kraje České republiky; 5. Místo, kde žijeme: Slovensko a Polsko; 6. Místo, kde žijeme: Německo a Rakousko; 7. Lidé a čas: Národní obrození v českých zemích, revoluce roku 1848; 8. Lidé a čas: Vznik Rakouska-Uherska, první světová válka; 9. Lidé a čas: Vznik Československého státu, období první republiky; 10. Lidé a čas: Protektorát Čechy a Morava, druhá světová válka; 11. Lidé a čas: Období vlády jedné strany, obnovení demokracie v Československu; 12. Lidé kolem nás: Lidská práva a povinnosti, majetek a jeho vlastnictví, kultura, lidé a Země; Kompletní učitelská metodika Výsledkové listiny
UUCZ-187160
Vlastivěda>Testy a písemky>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
225.00