Časová osa dějinami umění

Ročník:
Počet stran:
14
Velikost: 8.12 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Natálie Dejlová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 3. 2025
Sdílet:

Více o materiálu

Tento materiál je určen do hodin výtvarné výchovypro žáky základní školy (2. stupeň) a poskytuje stručný souhrn typických prvků daného období. Časová osa dějinami umění byla vytvořena s důrazem na přehlednost, atraktivitu a odbornou správnost.

 

Obsah materiálu:

  • pravěk, starověk, středověk, renesance, baroko, rokoko, klasicismus a osvícenství, romantismus, realismus, impresionismus, modernismus (a vše nejdůležitější v něm zahrnuté), současné umění

Cíl materiálu:

  • podpora vizuálního myšlení
  • zjednodušení učiva
  • motivace k dalšímu studiu období a stylu

Možnosti využití:

  • ve výuce-jako doplněk k hodinám dějin umění, nebo jako součást motivace k danému námětu
  • při opakování a přípravě-shrnutí látky, reflexivní dialog
  • samostudium

Další produkty od autora Natálie Dejlová

828280
Výtvarná výchova
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pravidla třídy
Materiál byl primárně vytvořen jako příspěvek k výzdobě učebny výtvarné výchovy. Jedná se o plakátek se seznamem
49.00 Kč
828297
Výtvarná výchova
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Více o materiálu S Paulem Klee na procházce je námět vhodný do hodiny výtvarné výchovy pro 8.-9. třídu ZŠ. Materiál
50.00 Kč
Časová osa dějinami umění Časová osa dějinami umění
Více o materiáluTento materiál je určen do hodin výtvarné výchovypro žáky základní školy (2. stupeň) a poskytuje stručný souhrn typických prvků daného období. Časová osa dějinami umění byla vytvořena s důrazem na přehlednost, atraktivitu a odbornou správnost. Obsah materiálu:pravěk, starověk, středověk, renesance, baroko, rokoko, klasicismus a osvícenství, romantismus, realismus, impresionismus, modernismus (a vše nejdůležitější v něm zahrnuté), současné uměníCíl materiálu:podpora vizuálního myšlenízjednodušení učivamotivace k dalšímu studiu období a styluMožnosti využití:ve výuce-jako doplněk k hodinám dějin umění, nebo jako součást motivace k danému námětupři opakování a přípravě-shrnutí látky, reflexivní dialogsamostudium
UUCZ-828249
Výtvarná výchova>Demonstrační obrázky - kartičky>Přehled učiva>Výzdoba třídy>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎨 Barvy>😀 Emoce>🟦 Geometrické tvary
90.00