Ekologická stopa

Kategorie:
Počet stran:
23
Velikost: 16.51 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 8. 2025
Sdílet:

Cíle:

Žák pochopí pojem ekologická stopa.

Žák si uvědomuje dopad lidských aktivit na životní prostředí.

Žák rozpozná činnosti zvyšující/snižující ekologickou stopu.

Žák chápe proces zemědělské výroby.

Žák rozumí principům udržitelného zemědělství.

Žák chápe pojem uhlíková stopa.

Žák rozumí vlivu lidské činnosti na produkci skleníkových plynů.

Žák identifikuje zdroje emisí CO2.

Žák umí třídit odpady do správných kategorií.

Žák rozpoznává jednotlivé druhy odpadů.

Žák chápe komplexní problematiku odpadového hospodářství.

Žák rozumí procesu vzniku a likvidace odpadu.

Žák rozlišuje obnovitelné a neobnovitelné zdroje energie.

Žák chápe environmentální dopady energetické produkce.

Žák chápe principy udržitelného zemědělství.

Žák rozumí významu ekologického zemědělství.

Žák si uvědomuje dopady zemědělství na životní prostředí.

Žák chápe vztah mezi dopravou a produkcí emisí CO2.

Žák rozumí principům měření uhlíkové stopy.

Žák si uvědomuje environmentální dopady různých druhů dopravy.

 

PL obsahuje:

Ekologická stopa

Uhlíková stopa

Odpadové hospodářství

Spotřeba zdrojů

Udržitelné zemědělství

Doprava

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

385581
Přírodověda
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Klíč k určování rostlin je určen žákům přímo do terénu. V klíči jsou zastoupeny
55.00 Kč
957312
Biologie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák seřadí hlavní geologické éry a přiřadí ke každé zmíněné periody v chronologickém pořadí. Žák uvede pro vybraná
40.00 Kč
749039
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti. Žák vysvětlí
30.00 Kč
903396
Přírodověda
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák rozliší magmatické, sedimentární a metamorfované horniny. Žák popíše vznik jednotlivých hornin. Žák doplní
40.00 Kč
Ekologická stopa Ekologická stopa
Cíle:Žák pochopí pojem ekologická stopa.Žák si uvědomuje dopad lidských aktivit na životní prostředí.Žák rozpozná činnosti zvyšující/snižující ekologickou stopu.Žák chápe proces zemědělské výroby.Žák rozumí principům udržitelného zemědělství.Žák chápe pojem uhlíková stopa.Žák rozumí vlivu lidské činnosti na produkci skleníkových plynů.Žák identifikuje zdroje emisí CO2.Žák umí třídit odpady do správných kategorií.Žák rozpoznává jednotlivé druhy odpadů.Žák chápe komplexní problematiku odpadového hospodářství.Žák rozumí procesu vzniku a likvidace odpadu.Žák rozlišuje obnovitelné a neobnovitelné zdroje energie.Žák chápe environmentální dopady energetické produkce.Žák chápe principy udržitelného zemědělství.Žák rozumí významu ekologického zemědělství.Žák si uvědomuje dopady zemědělství na životní prostředí.Žák chápe vztah mezi dopravou a produkcí emisí CO2.Žák rozumí principům měření uhlíkové stopy.Žák si uvědomuje environmentální dopady různých druhů dopravy. PL obsahuje:Ekologická stopaUhlíková stopaOdpadové hospodářstvíSpotřeba zdrojůUdržitelné zemědělstvíDopravaPrůvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-934286
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌍 Den Země
65.00