Základy ekologie

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 15.1 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 4. 2025
Sdílet:

Cíle:

Žák rozpozná a popíše adaptace živočichů k různým prostředím.

Žák porovná morfologické, fyziologické a behaviorální adaptace.

Žák definuje pojem ekosystém.

Žák rozliší přirozené a umělé ekosystémy.

Žák popíše význam mrtvého dřeva v ekosystému.

Žák vysvětlí význam světla pro organismy.

Žák popíše adaptace organismů na světelné podmínky.

Žák rozliší ektotermní a endotermní organismy.

Žák objasní rozdíl mezi počasím a klimatem.

Žák popíše koloběh vody v přírodě.

Žák vysvětlí adaptace živočichů k vodnímu a suchozemskému prostředí.

Žák rozliší typy rostlin podle jejich adaptace na vodní prostředí.

 

PL obsahuje:

Základy ekologie

Ekosystémy

Mrtvé dříví

Abiotické faktory prostředí (voda, teplota, světlo)

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 

Další produkty od autora Holky z lesa

667399
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky řádu lichokopytníků a jejich zástupců. Žák vysvětlí evoluční změny v anatomii
25.00 Kč
331155
Biologie
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Tento materiál je určen pro práci venku i ve třídě. Lze využít pro žáky jakékoliv
30.00 Kč
835121
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše charakteristické znaky jednoděložných rostlin. Žák pojmenuje na obrázku části těla cibule. Žák
25.00 Kč
673477
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí. Žák vysvětlí důvody absence
25.00 Kč
Základy ekologie Základy ekologie
Cíle:Žák rozpozná a popíše adaptace živočichů k různým prostředím.Žák porovná morfologické, fyziologické a behaviorální adaptace.Žák definuje pojem ekosystém.Žák rozliší přirozené a umělé ekosystémy.Žák popíše význam mrtvého dřeva v ekosystému.Žák vysvětlí význam světla pro organismy.Žák popíše adaptace organismů na světelné podmínky.Žák rozliší ektotermní a endotermní organismy.Žák objasní rozdíl mezi počasím a klimatem.Žák popíše koloběh vody v přírodě.Žák vysvětlí adaptace živočichů k vodnímu a suchozemskému prostředí.Žák rozliší typy rostlin podle jejich adaptace na vodní prostředí. PL obsahuje:Základy ekologieEkosystémyMrtvé dřívíAbiotické faktory prostředí (voda, teplota, světlo)Průvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky. 
UUCZ-863964
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>7.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🌱 Rostliny>🌳 Stromy
30.00