Deník malého čtenáře

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.92 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Šuplík pedagoga
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

Tento pracovní list je skvělým nástrojem pro podporu čtenářství a to nejen během Měsíce knihy. Umožní dětem reflektovat přečtenou knihu, rozvíjet kreativitu a sdílet své dojmy se spolužáky.

Cíl aktivity:

📚 Podpořit u dětí lásku ke knihám a čtení.

🎨 Rozvíjet kreativní myšlení při vizualizaci příběhu.

📝 Naučit děti formulovat své dojmy a doporučení pro ostatní.

Možnosti rozšíření:

📌 Třídní knižní nástěnka – vystavit listy na nástěnce, aby si žáci mohli vzájemně doporučit knihy.

📌 Čtenářská soutěž – motivovat děti k přečtení více knih během měsíce knihy.

📌 Tvorba třídního knižního katalogu – sesbírat všechny vyplněné listy a vytvořit „knižní katalog“ s doporučeními.

Další produkty od autora Šuplík pedagoga

812365
Přírodověda
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Tyto pracovní listy pomáhají žákům objevovat jarní přírodu, rostliny, zvířata a jejich mláďata zábavně a prakticky
30.00 Kč
782383
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Praktická příručka pro podporu duševního zdraví a udržení energie v každodenním životě. Obsahuje interaktivní aktivity
60.00 Kč
815291
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Sada obsahuje 31 kartiček zadání se samokontrolou a více než 300 příkladů zaměřených na násobení a dělení v oboru
40.00 Kč
804191
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
🧮 Matematické pětiminutovky – procvičování s okamžitou samokontrolou Sada obsahuje 62 kartiček zadání a více než 500
50.00 Kč
Deník malého čtenáře Deník malého čtenáře
Tento pracovní list je skvělým nástrojem pro podporu čtenářství a to nejen během Měsíce knihy. Umožní dětem reflektovat přečtenou knihu, rozvíjet kreativitu a sdílet své dojmy se spolužáky.Cíl aktivity:📚 Podpořit u dětí lásku ke knihám a čtení.🎨 Rozvíjet kreativní myšlení při vizualizaci příběhu.📝 Naučit děti formulovat své dojmy a doporučení pro ostatní.Možnosti rozšíření:📌 Třídní knižní nástěnka – vystavit listy na nástěnce, aby si žáci mohli vzájemně doporučit knihy.📌 Čtenářská soutěž – motivovat děti k přečtení více knih během měsíce knihy.📌 Tvorba třídního knižního katalogu – sesbírat všechny vyplněné listy a vytvořit „knižní katalog“ s doporučeními.
UUCZ-822886
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>Školní družina>2.>3.>4.>5.>6.>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
25.00