Deník malého čtenáře

Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.92 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Šuplík pedagoga
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

Tento pracovní list je skvělým nástrojem pro podporu čtenářství a to nejen během Měsíce knihy. Umožní dětem reflektovat přečtenou knihu, rozvíjet kreativitu a sdílet své dojmy se spolužáky.

Cíl aktivity:

📚 Podpořit u dětí lásku ke knihám a čtení.

🎨 Rozvíjet kreativní myšlení při vizualizaci příběhu.

📝 Naučit děti formulovat své dojmy a doporučení pro ostatní.

Možnosti rozšíření:

📌 Třídní knižní nástěnka – vystavit listy na nástěnce, aby si žáci mohli vzájemně doporučit knihy.

📌 Čtenářská soutěž – motivovat děti k přečtení více knih během měsíce knihy.

📌 Tvorba třídního knižního katalogu – sesbírat všechny vyplněné listy a vytvořit „knižní katalog“ s doporučeními.

Další produkty od autora Šuplík pedagoga

772260
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
📚 O čem je? Materiál nabízí kreativní skupinovou aktivitu, kde žáci vytvářejí obsah pro fiktivní YouTube kanál Marie
35.00 Kč
818499
Český jazyk
Školní družina, 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Zábavná interaktivní hra na procvičování vyjmenovaných a příbuzných slov. Žáci pomocí rybářského prutu loví papírové
35.00 Kč
822226
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Wellbeingové pochvalné karty přinášejí dětem pocit ocenění, motivaci a radost z vlastního pokroku. Pomáhají budovat
35.00 Kč
815291
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Sada obsahuje 31 kartiček zadání se samokontrolou a více než 300 příkladů zaměřených na násobení a dělení v oboru
40.00 Kč
Deník malého čtenáře Deník malého čtenáře
Tento pracovní list je skvělým nástrojem pro podporu čtenářství a to nejen během Měsíce knihy. Umožní dětem reflektovat přečtenou knihu, rozvíjet kreativitu a sdílet své dojmy se spolužáky.Cíl aktivity:📚 Podpořit u dětí lásku ke knihám a čtení.🎨 Rozvíjet kreativní myšlení při vizualizaci příběhu.📝 Naučit děti formulovat své dojmy a doporučení pro ostatní.Možnosti rozšíření:📌 Třídní knižní nástěnka – vystavit listy na nástěnce, aby si žáci mohli vzájemně doporučit knihy.📌 Čtenářská soutěž – motivovat děti k přečtení více knih během měsíce knihy.📌 Tvorba třídního knižního katalogu – sesbírat všechny vyplněné listy a vytvořit „knižní katalog“ s doporučeními.
UUCZ-822886
Český jazyk>Český jazyk - čtení>Pracovní listy>Školní družina>2.>3.>4.>5.>6.>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
25.00