Popis osoby - "Jak se hraje divadlo"

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8.
Počet stran:
9
Velikost: 640.57 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Žáci se rozdělí do skupin, stanou se z nich nejprve režiséři divadelní hry, kteří vybírají herce pro ztvárnění postav v pohádce. Jejich úkolem je dokonale popsat tři postavy, pracují na tom společně.

Následuje nacvičení krátké divadelní scénky.

Žáci si navzájem hodnotí, jak se jim povedl popis postav, ale i samotné provedení ukázky ze hry.

Protože se při této práci hodí dostatek prostoru, napadlo mě, že by to byla skvělá aktivita na venkovní učení. 

Materiál obsahuje:

- popis aktivit během výuky

- tři části hry na předvedení scénky

- tabulky, do kterých žáci vyplňují popis postavy

- hodnocení skupin, sebehodnocení své skupiny

- kartičky na přiřazení rolí ve skupině

Vzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování

Další produkty od autora Eva Šidelková

165725
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Procvičování zájmen v textech. Tomáš a Tomášův pes - krátký text, na kterém si děti ujasní funkci zájmen, jejich
32.00 Kč
317840
Český jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavné opakování předložek a sloves. Můžete hrát ve třídě nebo venku. Žáci hledají na kartičkách rozmístěných po třídě
35.00 Kč
312774
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Materiál obsahuje 1/ video na téma, jak tvořit lapbook v hodinách literatury na 2. stupni a pro starší žáky 1. stupně -
75.00 Kč
209587
Český jazyk
5., 6.
Pracovní listy
Práce s textem - vhodné na Mikuláše, ale lze použít kdykoliv jindy. Žáci se učí shrnovat hlavní informace z textu
38.00 Kč
Popis osoby - "Jak se hraje divadlo" Popis osoby - "Jak se hraje divadlo"
Žáci se rozdělí do skupin, stanou se z nich nejprve režiséři divadelní hry, kteří vybírají herce pro ztvárnění postav v pohádce. Jejich úkolem je dokonale popsat tři postavy, pracují na tom společně. Následuje nacvičení krátké divadelní scénky. Žáci si navzájem hodnotí, jak se jim povedl popis postav, ale i samotné provedení ukázky ze hry. Protože se při této práci hodí dostatek prostoru, napadlo mě, že by to byla skvělá aktivita na venkovní učení.  Materiál obsahuje: - popis aktivit během výuky - tři části hry na předvedení scénky - tabulky, do kterých žáci vyplňují popis postavy - hodnocení skupin, sebehodnocení své skupiny - kartičky na přiřazení rolí ve skupiněVzdělávací materiál pro ZŠ naplňující výstupy RVP: ČJL-9-1-09 uspořádá informace v textu s ohledem na jeho účel, vytvoří koherentní text s dodržováním pravidel mezivětného navazování
UUCZ-140529
Český jazyk>Didaktické hry>Přípravy hodiny/lekce>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>4.>5.>6.>7.>8.
35.00