Vypravování krok za krokem

Ročník:
4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 859.75 KB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd. 

Materiál je zpracován ve dvou verzích. 

1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně.

2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači.

Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu.

Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr).

Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz.

 ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů

Další produkty od autora Eva Šidelková

393965
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Na listě A4 naležato je vždy anotace, ukázka a jednoduché luštění. Informace žáci hledají v textech, procvičují čten
40.00 Kč
96165
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje příběh o dětech, do kterého žáci vpisují přímou řeč (3 strany A4 + úvodní strana). K příběhu se váže
28.00 Kč
77891
Dějepis
7., 8., 9.
Pracovní listy
Každý žák vyhledá základní informace ve svém textu, sdílí ve dvojici a se třídou. Společně dají dohromady úkoly v
30.00 Kč
539724
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Skvělá hra, ve které hrají hlavní roli přísloví a pohyb. Můžete hrát venku nebo na školní chodbě, při troše místa i ve
40.00 Kč
Vypravování krok za krokem Vypravování krok za krokem
Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd.  Materiál je zpracován ve dvou verzích.  1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně. 2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači. Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu. Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr). Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz. ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů
UUCZ-106709
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.
25.00