Vypravování krok za krokem

Ročník:
4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 859.75 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd. 

Materiál je zpracován ve dvou verzích. 

1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně.

2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači.

Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu.

Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr).

Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz.

 ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů

Další produkty od autora Eva Šidelková

83983
Dějepis
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Popis fáze průmyslové revoluce klasické otočné kartičky do dvojice nebo jako samostatná činnost pro žáka na jedné straně
62.00 Kč
340361
Český jazyk - literatura
Pracovní listy
Pracovní list vytiskněte oboustranně a oba listy secvakněte. Jsou určeny pro studenty na zpracování knihy, kterou
30.00 Kč
317360
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje pracovní list na sebehodnocení žáka na konci školního roku. Žák se zamýšlí nad svou četbou, ale i nad
25.00 Kč
164158
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 4 texty s mluvnickými úkoly na procvičování přídavných jmen (3 texty) a shody (1 text). Každý text má
38.00 Kč
Vypravování krok za krokem Vypravování krok za krokem
Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd.  Materiál je zpracován ve dvou verzích.  1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně. 2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači. Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu. Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr). Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz. ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů
UUCZ-106709
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.
25.00