Vypravování krok za krokem

Ročník:
4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 1.4 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 3. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd. 

Materiál je zpracován ve dvou verzích. 

1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně.

2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači.

Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu.

Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr).

Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz.

 ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů

Další produkty od autora Eva Šidelková

165725
Český jazyk
5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Procvičování zájmen v textech. Tomáš a Tomášův pes - krátký text, na kterém si děti ujasní funkci zájmen, jejich
32.00 Kč
64351
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Učitel rozmístí po třídě obrázky balonů, na každý připevní sloupec slov. Žáci obcházejí stanoviště a hledají pravopisné
59.97 Kč
420267
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vánoční pohádka - obsahuje 4 strany A4 (na poslední straně jsou otázky k textu). Text není nutné dětem nechávat, můžete
25.00 Kč
416261
Český jazyk
4., 5., 6., 7.
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 listů, na kterých je stručně představena vždy jedna kniha. Anotace + ukázka + křížovka. Informace do
30.00 Kč
Vypravování krok za krokem Vypravování krok za krokem
Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd.  Materiál je zpracován ve dvou verzích.  1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně. 2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači. Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu. Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr). Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz. ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů
UUCZ-106709
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.
35.00