Vypravování krok za krokem

Ročník:
4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 859.75 KB
Typ souboru: zip
Prodávající Eva Šidelková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd. 

Materiál je zpracován ve dvou verzích. 

1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně.

2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači.

Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu.

Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr).

Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz.

 ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů

Další produkty od autora Eva Šidelková

83993
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
7 dějepisných témat - žáci řadí chronologicky karty, pokud postupovali dobře, po otočení karet vznikne obrázek. Hra
40.00 Kč
83981
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Drilovací karty - z jedné strany zadání, na druhé straně řešení. Tento materiál nepřináší nic nového nebo převratného
45.00 Kč
132081
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 42 karet, na každé je 5 souvětí, ve kterých určujeme vedlejší větu. Žáci pracují v hodině svým tempem
38.00 Kč
128543
Český jazyk
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje texty, obrázky a pracovní listy na vyučovací hodinu, která se věnuje závěru 2. světové války. Žáci
42.00 Kč
Vypravování krok za krokem Vypravování krok za krokem
Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd.  Materiál je zpracován ve dvou verzích.  1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně. 2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači. Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu. Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr). Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz. ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů
UUCZ-106709
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.
25.00