Vypravování krok za krokem

Ročník:
4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 859.75 KB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd. 

Materiál je zpracován ve dvou verzích. 

1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně.

2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači.

Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu.

Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr).

Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz.

 ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů

Další produkty od autora Eva Šidelková

55375
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
5 textů, ve kterých žáci hledají 3 nesprávné informace (například se postava jmenuje Jana, níže Petra apod.). Texty
40.00 Kč
510808
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
32 karet na klasickou hru Já mám, kdo má? Procvičujeme pády. Baví i děti v 6. třídě. Můžeme děti řadit ve třídě, nebo
30.00 Kč
505545
Český jazyk
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
20 karet, na každé je 6 vět. Doporučuji zalaminovat. Děti píšou fixou a opravují si pomocí řešení. Karty jsou určené pro
25.00 Kč
94641
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Matriál využívám na doučování češtiny, ale lze použít i v běžné výuce. Obsahuje 8 krátkých textů a k nim jednoduché
35.00 Kč
Vypravování krok za krokem Vypravování krok za krokem
Materiál obsahuje zadání na zápis 6 příběhů. Jeho účelem je vést žáka krok po kroku k napsání příběhu. V každé části práce má pomocné otázky (nejprve na začátku, když promýšlí, o čem bude psát),  potom v každé části - úvod, zápletka atd.  Materiál je zpracován ve dvou verzích.  1. Pracovní listy na zápis příběhu ručně. 2. Menší PL, které má žák při psaní na počítači. Obsahuje kritéria hodnocení práce, kartičky na losování příběhu. Žákům tímto pomáhám v začátcích, aby si uvědomili, co je odstavec, jak dělit příběh na jednotlivé části (úvod, zápletka, vyvrcholení, závěr). Materiál využívám právě při distanční výuce, vybrali jsme si jedno společné téma a píšeme příběhy naráz.  ČJL-9-1-10 využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů
UUCZ-106709
Český jazyk>Český jazyk - sloh>Pracovní listy>4.>5.>6.>7.
25.00