CHEMIE: Laboratorní nádobí - Pohybová hra

Předmět:
Počet stran:
7
Velikost: 1.63 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 8. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:

  • 36 kartiček s chemickým laboratorním nádobím
  • Pohybovka po třídě - kartičky je vhodné zalaminovat
  • Záznamový arch pro žáky
  • Přehledné řešení

Tento učební materiál nabízí sadu 36 černobílých kartiček, na kterých jsou zobrazeny chemické laboratorní nádobí a pomůcky. Každá kartička je spojena se slovní zásobou, kterou se žáci osmé a deváté třídy potřebují naučit pro práci v chemii. Kartičky jsou navrženy tak, aby je bylo možné snadno a ekonomicky vytisknout (černobílý tisk), což umožňuje opakované použití během hodin.

Pravidla hry: Na každé kartičce je obrázek laboratorní pomůcky. Učitel určuje časový limit 30 sekund, během kterého se může žák u jedné kartičky zdržet. Po uplynutí času musí přejít k další kartičce. Žáci tak mají půl minuty na to, aby identifikovali název pomůcky a zapsali jej do svého záznamového archu.

Učitel může určit bodový systém za každou správně uvedenou pomůcku a její správný zápis.

Cílem této aktivity je hravou a dynamickou formou procvičit názvy chemických pomůcek.

Aktivita motivuje žáky, aby si osvojovali učivo mimo tradiční sezení v lavicích, přičemž pohyb po třídě zvyšuje jejich soustředění a činí učení zábavnějším.

Tato pohybová hra osloví všechny žáky, protože motivuje k aktivnímu zapojení a poskytuje okamžitou zpětnou vazbu.

Díky záznamovému archu a systému bodování mají studenti možnost sledovat svůj pokrok, což zvyšuje jejich motivaci k dalšímu učení.

Znalost laboratorních chemických pomůcek je pro žáky důležitá z několika důvodů:

  • Bezpečnost v laboratoři: Žáci se učí správně používat laboratorní pomůcky a rozumět jejich účelu, což je zásadní pro bezpečnou práci. Chápou, jak s pomůckami manipulovat a na co si dát pozor, aby předešli nehodám.
  • Příprava na pokročilejší studium: Znalost názvů a použití laboratorních nástrojů je skvělým základem pro další studium chemie nebo přírodních věd. Pomůže jim lépe se orientovat v laboratorních postupech a být samostatnější při pokusech.

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Další produkty od autora PavMa

702602
Německý jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: Dva pracovní listy k procvičení základních gramatických jevů - verze A, B, Řešení pro každou verzi
35.00 Kč
671389
Matematika - geometrie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: A4 pracovní listy s úkoly pro výpočet obvodu/obsahu kruhu - verze A, B, C Řešení pro každou verzi
35.00 Kč
638718
Chemie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Materiál obsahuje: 70 kartiček v základní hře + 6 bonusových Každých pět kartiček se váže k jednomu uhlovodíku. Příklad
50.00 Kč
925603
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Pohádky s číslovkou v názvu ČERNOBÍLÁ VERZE Tento materiál podporuje čtenářskou gramotnost, kreativní myšlení a
35.00 Kč
CHEMIE: Laboratorní nádobí - Pohybová hra CHEMIE: Laboratorní nádobí - Pohybová hra
Materiál obsahuje:36 kartiček s chemickým laboratorním nádobímPohybovka po třídě - kartičky je vhodné zalaminovatZáznamový arch pro žákyPřehledné řešeníTento učební materiál nabízí sadu 36 černobílých kartiček, na kterých jsou zobrazeny chemické laboratorní nádobí a pomůcky. Každá kartička je spojena se slovní zásobou, kterou se žáci osmé a deváté třídy potřebují naučit pro práci v chemii. Kartičky jsou navrženy tak, aby je bylo možné snadno a ekonomicky vytisknout (černobílý tisk), což umožňuje opakované použití během hodin.Pravidla hry: Na každé kartičce je obrázek laboratorní pomůcky. Učitel určuje časový limit 30 sekund, během kterého se může žák u jedné kartičky zdržet. Po uplynutí času musí přejít k další kartičce. Žáci tak mají půl minuty na to, aby identifikovali název pomůcky a zapsali jej do svého záznamového archu.Učitel může určit bodový systém za každou správně uvedenou pomůcku a její správný zápis.Cílem této aktivity je hravou a dynamickou formou procvičit názvy chemických pomůcek.Aktivita motivuje žáky, aby si osvojovali učivo mimo tradiční sezení v lavicích, přičemž pohyb po třídě zvyšuje jejich soustředění a činí učení zábavnějším.Tato pohybová hra osloví všechny žáky, protože motivuje k aktivnímu zapojení a poskytuje okamžitou zpětnou vazbu.Díky záznamovému archu a systému bodování mají studenti možnost sledovat svůj pokrok, což zvyšuje jejich motivaci k dalšímu učení.Znalost laboratorních chemických pomůcek je pro žáky důležitá z několika důvodů:Bezpečnost v laboratoři: Žáci se učí správně používat laboratorní pomůcky a rozumět jejich účelu, což je zásadní pro bezpečnou práci. Chápou, jak s pomůckami manipulovat a na co si dát pozor, aby předešli nehodám.Příprava na pokročilejší studium: Znalost názvů a použití laboratorních nástrojů je skvělým základem pro další studium chemie nebo přírodních věd. Pomůže jim lépe se orientovat v laboratorních postupech a být samostatnější při pokusech. Lze vytisknout jako brožuru.
UUCZ-923514
Chemie>Didaktické hry>Pexeso>Skládačky>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🔍 Šifry
40.00