45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností

Počet stran:
8
Velikost: 562.35 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 8. 2024
Sdílet:

Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé.

Jsou určeny pro pedagogy a odborné zaměstnance škol, kteří chtějí rozvíjet sociálně-komunikační dovednosti žáků prostřednictvím cílevědomých otázek a vět. Každé setkání začněte výběrem jedné nebo více otázek zaměřených na konkrétní sociální situaci, kterou chcete se žáky procvičit. Vytvořte bezpečné prostředí, kde žáci mohou otevřeně diskutovat o svých zkušenostech a pocitech. Povzbuzujte je k hlubšímu přemýšlení a hledání řešení, přičemž je podporujte v rozvoji empatie a komunikačních schopností.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
624671
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo: učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
75.00 Kč
622412
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
56 kartiček Vhodné pro: II. stupeň ZŠ, střední škola. Školní speciální pedagogové, psychologové, učitelé mohou tyto
75.00 Kč
817839
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jelikož kartičky využívám často a žáky baví procvičovat si prostřednictvím nich vizuální (ale i auditivní) paměť
65.00 Kč
45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností 45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností
Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠKdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé.Jsou určeny pro pedagogy a odborné zaměstnance škol, kteří chtějí rozvíjet sociálně-komunikační dovednosti žáků prostřednictvím cílevědomých otázek a vět. Každé setkání začněte výběrem jedné nebo více otázek zaměřených na konkrétní sociální situaci, kterou chcete se žáky procvičit. Vytvořte bezpečné prostředí, kde žáci mohou otevřeně diskutovat o svých zkušenostech a pocitech. Povzbuzujte je k hlubšímu přemýšlení a hledání řešení, přičemž je podporujte v rozvoji empatie a komunikačních schopností.
UUCZ-634331
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
75.00