45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností

Počet stran:
8
Velikost: 562.35 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 8. 2024
Sdílet:

Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé.

Jsou určeny pro pedagogy a odborné zaměstnance škol, kteří chtějí rozvíjet sociálně-komunikační dovednosti žáků prostřednictvím cílevědomých otázek a vět. Každé setkání začněte výběrem jedné nebo více otázek zaměřených na konkrétní sociální situaci, kterou chcete se žáky procvičit. Vytvořte bezpečné prostředí, kde žáci mohou otevřeně diskutovat o svých zkušenostech a pocitech. Povzbuzujte je k hlubšímu přemýšlení a hledání řešení, přičemž je podporujte v rozvoji empatie a komunikačních schopností.

Další produkty od autora Mgr. Marián Olejník

629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
624671
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo: učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
75.00 Kč
762881
Grafomotorika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog Tyto předlohy jsou výborným
65.00 Kč
823762
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, vychovatel, školní speciální pedagog, školní psycholog Tento soubor 50 otázek
65.00 Kč
45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností 45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností
Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠKdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé.Jsou určeny pro pedagogy a odborné zaměstnance škol, kteří chtějí rozvíjet sociálně-komunikační dovednosti žáků prostřednictvím cílevědomých otázek a vět. Každé setkání začněte výběrem jedné nebo více otázek zaměřených na konkrétní sociální situaci, kterou chcete se žáky procvičit. Vytvořte bezpečné prostředí, kde žáci mohou otevřeně diskutovat o svých zkušenostech a pocitech. Povzbuzujte je k hlubšímu přemýšlení a hledání řešení, přičemž je podporujte v rozvoji empatie a komunikačních schopností.
UUCZ-634331
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
75.00