45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností

Počet stran:
8
Velikost: 562.35 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 8. 2024
Sdílet:

Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé.

Jsou určeny pro pedagogy a odborné zaměstnance škol, kteří chtějí rozvíjet sociálně-komunikační dovednosti žáků prostřednictvím cílevědomých otázek a vět. Každé setkání začněte výběrem jedné nebo více otázek zaměřených na konkrétní sociální situaci, kterou chcete se žáky procvičit. Vytvořte bezpečné prostředí, kde žáci mohou otevřeně diskutovat o svých zkušenostech a pocitech. Povzbuzujte je k hlubšímu přemýšlení a hledání řešení, přičemž je podporujte v rozvoji empatie a komunikačních schopností.

Další produkty od autora Mgr. Marián Olejník

641870
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele Při realizaci těchto
75.00 Kč
629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
651767
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Označte si dveře své třídy a doplňte hygienickou zónu pěknými plakáty.
45.00 Kč
622347
Etická výchova
Školní družina, 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Používání těchto 48 terapeutických kartiček hlavně školním speciálním pedagogem nebo školním psychologem je vhodné v
75.00 Kč
45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností 45 kartiček - Rozvoj sociálně-komunikačních dovedností
Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠKdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé.Jsou určeny pro pedagogy a odborné zaměstnance škol, kteří chtějí rozvíjet sociálně-komunikační dovednosti žáků prostřednictvím cílevědomých otázek a vět. Každé setkání začněte výběrem jedné nebo více otázek zaměřených na konkrétní sociální situaci, kterou chcete se žáky procvičit. Vytvořte bezpečné prostředí, kde žáci mohou otevřeně diskutovat o svých zkušenostech a pocitech. Povzbuzujte je k hlubšímu přemýšlení a hledání řešení, přičemž je podporujte v rozvoji empatie a komunikačních schopností.
UUCZ-634331
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Emoce>Sebehodnocení
75.00