50 diskusních karet

Počet stran:
4
Velikost: 2.73 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 3. 2025
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: učitel, vychovatel, školní speciální pedagog, školní psycholog

Tento soubor 50 otázek je určen pro učitele, školní speciální pedagogy, školní psychology ale i vychovatele na podporu žáků v oblasti kritického myšlení, argumentace a schopnosti vidět věci z různých úhlů pohledu.

Úkoly jsou rozděleny do pěti barevně odlišených oblastí, přičemž každá pokrývá jiný aspekt rozvoje těchto dovedností. Mohou být použity pro třídní diskuse, debatní kroužky nebo jako podklad pro písemné úvahy. Cílem je podnítit žáky k přemýšlení, analýze informací a formulování vlastních názorů s důrazem na logiku a důkazy.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

634331
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: 3., 4. roč., II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: školní speciální pedagog, školní psycholog, učitelé, vychovatelé. Jsou
75.00 Kč
755081
Informatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji : II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo : učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
65.00 Kč
641870
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele Při realizaci těchto
75.00 Kč
703366
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky si můžete nastříhat podle toho, kolik párů si zvládnou zapamatovat Vaši žáci (dle věku). Starší žáci sloupec s
65.00 Kč
50 diskusních karet 50 diskusních karet
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠKdo: učitel, vychovatel, školní speciální pedagog, školní psychologTento soubor 50 otázek je určen pro učitele, školní speciální pedagogy, školní psychology ale i vychovatele na podporu žáků v oblasti kritického myšlení, argumentace a schopnosti vidět věci z různých úhlů pohledu.Úkoly jsou rozděleny do pěti barevně odlišených oblastí, přičemž každá pokrývá jiný aspekt rozvoje těchto dovedností. Mohou být použity pro třídní diskuse, debatní kroužky nebo jako podklad pro písemné úvahy. Cílem je podnítit žáky k přemýšlení, analýze informací a formulování vlastních názorů s důrazem na logiku a důkazy.
UUCZ-823762
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
65.00