50 diskusních karet

Počet stran:
4
Velikost: 2.73 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 3. 2025
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: učitel, vychovatel, školní speciální pedagog, školní psycholog

Tento soubor 50 otázek je určen pro učitele, školní speciální pedagogy, školní psychology ale i vychovatele na podporu žáků v oblasti kritického myšlení, argumentace a schopnosti vidět věci z různých úhlů pohledu.

Úkoly jsou rozděleny do pěti barevně odlišených oblastí, přičemž každá pokrývá jiný aspekt rozvoje těchto dovedností. Mohou být použity pro třídní diskuse, debatní kroužky nebo jako podklad pro písemné úvahy. Cílem je podnítit žáky k přemýšlení, analýze informací a formulování vlastních názorů s důrazem na logiku a důkazy.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

817839
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jelikož kartičky využívám často a žáky baví procvičovat si prostřednictvím nich vizuální (ale i auditivní) paměť
65.00 Kč
622412
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
56 kartiček Vhodné pro: II. stupeň ZŠ, střední škola. Školní speciální pedagogové, psychologové, učitelé mohou tyto
75.00 Kč
641870
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele Při realizaci těchto
75.00 Kč
629936
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli. Hodnoticí škála s emotikony pejsků
60.00 Kč
50 diskusních karet 50 diskusních karet
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠKdo: učitel, vychovatel, školní speciální pedagog, školní psychologTento soubor 50 otázek je určen pro učitele, školní speciální pedagogy, školní psychology ale i vychovatele na podporu žáků v oblasti kritického myšlení, argumentace a schopnosti vidět věci z různých úhlů pohledu.Úkoly jsou rozděleny do pěti barevně odlišených oblastí, přičemž každá pokrývá jiný aspekt rozvoje těchto dovedností. Mohou být použity pro třídní diskuse, debatní kroužky nebo jako podklad pro písemné úvahy. Cílem je podnítit žáky k přemýšlení, analýze informací a formulování vlastních názorů s důrazem na logiku a důkazy.
UUCZ-823762
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
65.00