BEE-BOT CESTA ZA POKLADEM

Počet stran:
14
Velikost: 25.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 12. 2023
Sdílet:

Zábavná didaktická hra "únikovka" se sbíráním indicií a hledáním pokladu .

Cíle vzdělávacího didaktického materiálu:

  • vytváření základů pro práci s informacemi
  • postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí
  • vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení
  • rozvoj kooperativních dovedností
  • chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině
  • všímat si různých tvarů a barev při plnění zadání
  • prohlubovat logické myšlení při programování robota

Bee-bot nám odkryje první část naší cesty. Spojíme programování s dalšími činnostmi, kvízy a pohybem. Hra probíhá uvnitř a venku, je koncipována jako polodenní hra nebo vícedenní hra, jak si pedagog naplánuje. Fantazii se meze nekladou. Závěr hry spočívá v hledání skutečného pokladu a získání medaile.

Nejlepší je podložka na Bee-bota průhledná s kapsami 6x4 pole.

Na všech polích jsou kartičky s obrázkem truhličky, ovšem jen pod 6 z 24 jsou ukryty indicie s číslem (malý dopis, fotografie místností školky vsunuté pod kartu s truhlou), které vyndáme a shromažďujeme třeba na magnetické tabuli dle čísel od 1 do 6. Dle libosti můžete vytvořit i indicií na ploše více. Na nich jsou obrázkové nápovědy, kudy se vydat pro další nápovědu k pokladu. Již vypátrané karty na hrací ploše se mohou otočit nebo vyndat, aby se už na ně podruhé nevstupovalo a děti plánují cestu Bee-bota k dalším "neotevřeným polím". Otevřít se musí všechny pole, děti neví, kolik indicií mají hledat. Hráči se střídají v programování robota. Startovní pole určeno není, další hráč pokračuje tam, kde skončil hráč předchozí.

Nakonec se hráči sejdou, aby dle sebraných indicií vypátrali, kde je poklad schovaný. Navštívíme místnosti dle plánku a tam hledáme obálku, ve které je úkol a střípek k vypátrání velkého pokladu. Tuto část hry můžeme situovat do další části dne, před pobytem venku nebo naplánovat stanoviště při hrách venku.

Hra má 2 popsané varianty - sběr střípků obrázku a písmenková tajenka

Soubor obsahuje:

  • 2 stránky s popisem hry
  • 12 stran s doplňky a úkoly na kartičkách, tabulky na zápis získaných písmen, medaile

K úkolům budete potřebovat ještě fotografie místností školky nebo míst, koutků ve třídě, koutků na zahradě MŠ, které budou sloužit jako další indicie cesty k pokladu. Fotky můžete pořídit předem (aniž by děti věděly, na co se budou později hodit) ,společně s dětmi v rámci digitalizace - práce s fotoaparátem. Vytiskněte, společně poznávejte nafocená místa a využijte dál dle návodu.

Užijte si Vaši  "Cestu za pokladem"

Další produkty od autora EDUbeezr

245414
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí chápat prostorové pojmy (vpravo
40.00 Kč
214301
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické kartičky k průhledné desce 5x4 pole na Bee-bota. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu
35.00 Kč
214304
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Vzdělávací didaktické plánky s daným výsledným motivem kresby. Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: vytváření
35.00 Kč
252868
Informatika
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Bee-bot naučí děti nejen programovat správně robotickou hračku, ale zároveň si s Bee-botem i zacvičí a protáhnou si
40.00 Kč
BEE-BOT CESTA ZA POKLADEM BEE-BOT CESTA ZA POKLADEM
Zábavná didaktická hra "únikovka" se sbíráním indicií a hledáním pokladu . Cíle vzdělávacího didaktického materiálu: vytváření základů pro práci s informacemi postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí vytváření pozitivního vztahu k intelektuálním činnostem a k učení, podpora a rozvoj zájmu o učení rozvoj kooperativních dovedností chápat prostorové pojmy (vpravo, vlevo, dole, nahoře, uprostřed, za, pod, nad, u, vedle, mezi apod.),  orientovat se v prostoru i v rovině všímat si různých tvarů a barev při plnění zadání prohlubovat logické myšlení při programování robota Bee-bot nám odkryje první část naší cesty. Spojíme programování s dalšími činnostmi, kvízy a pohybem. Hra probíhá uvnitř a venku, je koncipována jako polodenní hra nebo vícedenní hra, jak si pedagog naplánuje. Fantazii se meze nekladou. Závěr hry spočívá v hledání skutečného pokladu a získání medaile. Nejlepší je podložka na Bee-bota průhledná s kapsami 6x4 pole. Na všech polích jsou kartičky s obrázkem truhličky, ovšem jen pod 6 z 24 jsou ukryty indicie s číslem (malý dopis, fotografie místností školky vsunuté pod kartu s truhlou), které vyndáme a shromažďujeme třeba na magnetické tabuli dle čísel od 1 do 6. Dle libosti můžete vytvořit i indicií na ploše více. Na nich jsou obrázkové nápovědy, kudy se vydat pro další nápovědu k pokladu. Již vypátrané karty na hrací ploše se mohou otočit nebo vyndat, aby se už na ně podruhé nevstupovalo a děti plánují cestu Bee-bota k dalším "neotevřeným polím". Otevřít se musí všechny pole, děti neví, kolik indicií mají hledat. Hráči se střídají v programování robota. Startovní pole určeno není, další hráč pokračuje tam, kde skončil hráč předchozí. Nakonec se hráči sejdou, aby dle sebraných indicií vypátrali, kde je poklad schovaný. Navštívíme místnosti dle plánku a tam hledáme obálku, ve které je úkol a střípek k vypátrání velkého pokladu. Tuto část hry můžeme situovat do další části dne, před pobytem venku nebo naplánovat stanoviště při hrách venku. Hra má 2 popsané varianty - sběr střípků obrázku a písmenková tajenka Soubor obsahuje: 2 stránky s popisem hry 12 stran s doplňky a úkoly na kartičkách, tabulky na zápis získaných písmen, medaile K úkolům budete potřebovat ještě fotografie místností školky nebo míst, koutků ve třídě, koutků na zahradě MŠ, které budou sloužit jako další indicie cesty k pokladu. Fotky můžete pořídit předem (aniž by děti věděly, na co se budou později hodit) ,společně s dětmi v rámci digitalizace - práce s fotoaparátem. Vytiskněte, společně poznávejte nafocená místa a využijte dál dle návodu. Užijte si Vaši  "Cestu za pokladem"
UUCZ-260807
Informatika>Matematika>Tělesná výchova>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Geometrické tvary>Programování
40.00