Běhačka PC 1 - ikony

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7.
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 514.25 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

414059
Nezařazené k předmětu
6., 7., 8.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 10 karet s otázkami týkajících se svatého Martina Před hrou: kartičky s otázkami vytisknout a rozstříhat
29.00 Kč
342646
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Ostatní
Obsah: 40 kartIček s gramatikou anglického jazyka pro žáky od 4. - 9. třídy Před použitím: 6xA4 vytisknout, zalaminovat
29.00 Kč
399694
Matematika
4., 5.
Didaktické hry
Aktivita je vhodná k procvičování převodů jednotek pro různě zdatné žáky. Žáci si ze začátku vezmou k procvičování
35.00 Kč
269548
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 1 - ikony
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385974
Informatika>Běhací diktát>4.>5.>6.>7.
29.00