Běhačka PC 1 - ikony

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7.
Počet stran:
16
Velikost: 514.25 KB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 10. 2023
Cena:
29 Kč vč. DPH
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

363805
Matematika
5., 6.
Didaktické hry
Úroveň : 5. ročník Obsah : 25 karet Před hrou : vytisknout karty 2x (tzn. celkem 72 karet), zalaminovat nápověda
29.00 Kč
307034
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 3 tabulky s přídavnými jmény v angličtině pro hraní TIC TAC TOE (piškvorky) ve dvojicích a
29.00 Kč
277444
Matematika
5., 6.
Výzdoba třídy
OBSAH: Materiál obsahuje 4 listy, ze kterých se sestaví 2 hlavní plakáty o desetinných číslech a jeden doplňující s řády
25.00 Kč
269549
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 1 - ikony
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385974
Informatika>Venkovní stezky, aktivity>4.>5.>6.>7.
29.00