Běhačka PC 3 - ikony 2

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8.
Počet stran:
11
Velikost: 373.24 KB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 10. 2023
Cena:
29 Kč vč. DPH
Sdílet:

Obsah:

  • 8 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

 

Další produkty od autora Jana Brejchová

322532
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Venkovní stezky, aktivity
Obsah : 20 karet na běhačku Určeno pro: žáky 7. - 9. tříd Před hrou : vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují
29.00 Kč
270640
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní stezky, aktivity
Hra obsahuje 11 karet s otázkami týkajících života a díla J. A. Komenského. Z karet se dá udělat stezka. Kartičky jsou
29.00 Kč
429194
Pracovní činnosti
4., 5., 6.
Ostatní
Materiál obsahuje dva jednoduché výrobky na vánoční besídku nebo jarmark. V materiálu naleznete postup výroby, seznam
29.00 Kč
331385
Informatika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Soubor obsahuje jeden oboustranný pracovní list na téma: digitální stopa, který je vhodný i do první hodiny informatiky
29.00 Kč
Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 3 - ikony 2
Obsah: 8 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály:   Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385976
Informatika>Venkovní stezky, aktivity>4.>5.>6.>7.>8.
29.00