Běhačka PC 3 - ikony 2

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8.
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 373.24 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 8 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

 

Další produkty od autora Jana Brejchová

315561
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ
Didaktické hry
Obsah: 3x 2 tabulky pro hru lodě (Battleship - námořní bitva) na procvičení modálních sloves (have to, must, can, may
29.00 Kč
622180
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Obsah : 1x prázdný minibook k doplnění minulého průběhového času 1x vyplněný minibook Minibook v hodinách AJ: vyplněný
25.00 Kč
331385
Informatika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Soubor obsahuje jeden oboustranný pracovní list na téma: digitální stopa, který je vhodný i do první hodiny informatiky
29.00 Kč
269549
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 3 - ikony 2
Obsah: 8 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály:   Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385976
Informatika>Běhací diktát>4.>5.>6.>7.>8.
29.00