Běhačka PC 3 - ikony 2

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8.
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 373.24 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 8 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

 

Další produkty od autora Jana Brejchová

304192
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.
Ostatní
Obsah: 23+ stránek Seznam věcí na tábor Zážitky Rekordy Výlety na kole, pěšky, lodí Morseovka, šifry Typy uzlů, ohňů
29.00 Kč
699131
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : 2 sady Flashcards v AJ a ČJ (karty jsou rozlišeny barevným písmem) 1 herní plán na hru s magnety 1 herní plán
39.00 Kč
972150
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Obsah: 2 čtyřbarevné podložky (zelenočervenožlutomodrá) 2 panenky (vystřihnout šaty postavičky se šaty) 84 hracích karet
35.00 Kč
551979
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Bingo
Obsah: 32 karet na hru bingo 3x3 (čtyři barevné možnosti po 8 kartách) 71 kartiček v přítomném čase průběhovém Před hrou
29.00 Kč
Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 3 - ikony 2
Obsah: 8 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály:   Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385976
Informatika>Běhací diktát>4.>5.>6.>7.>8.
29.00