Běhačka PC 3 - ikony 2

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8.
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 373.24 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 8 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

 

Další produkty od autora Jana Brejchová

331385
Informatika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Soubor obsahuje jeden oboustranný pracovní list na téma: digitální stopa, který je vhodný i do první hodiny informatiky
29.00 Kč
622237
Anglický jazyk
7., 8., 9.
Pracovní listy
Obsah : 1x prázdný minibook k doplnění budoucího času - will 1x vyplněný minibook Minibook v hodinách AJ: vyplněný
25.00 Kč
806749
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah: 2 kartičky s 13 slovíčky + obrázky masopust/karneval 2 kartičky s 13 obrázky bez názvů k vyplnění 26 flashcards
39.00 Kč
551979
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Bingo
Obsah: 32 karet na hru bingo 3x3 (čtyři barevné možnosti po 8 kartách) 71 kartiček v přítomném čase průběhovém Před hrou
29.00 Kč
Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 3 - ikony 2
Obsah: 8 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály:   Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385976
Informatika>Běhací diktát>4.>5.>6.>7.>8.
29.00