Běhačka PC 3 - ikony 2

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6., 7., 8.
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 373.24 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 8 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

 

Další produkty od autora Jana Brejchová

699131
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : 2 sady Flashcards v AJ a ČJ (karty jsou rozlišeny barevným písmem) 1 herní plán na hru s magnety 1 herní plán
39.00 Kč
318162
Matematika
5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Běhací matematika Karty obsahují učivo matematiky 5. třídy ZŠ. Je to jednoduchá aktivita na ven ke konci školního roku
29.00 Kč
269566
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Hra obsahuje 25 kartiček týkajících se přírody a recyklace. Otázky jsou rozděleny do sekce po pěti a prvních pět se
29.00 Kč
269548
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 3 - ikony 2
Obsah: 8 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně či třídě na protáhnutí těla, nebo když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 8 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály:   Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385976
Informatika>Běhací diktát>4.>5.>6.>7.>8.
29.00