Běhačka PC 2 - klávesnice

Předmět:
Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Velikost: 629.07 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 16 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud.
  • Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky.
  • Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

546908
Anglický jazyk
7., 8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 27 karet na běhačku Určeno pro: žáky 7. - 9. tříd Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací
29.00 Kč
385974
Informatika
4., 5., 6., 7.
Běhací diktát
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací
29.00 Kč
340697
Informatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje jeden oboustranný pracovní list na téma: digitální stopa, který je vhodný i do první hodiny informatiky
29.00 Kč
351925
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Úroveň: 6. - 9. ročník ZŠ Obsah: 26 karet (balónků) odpovědní tabulka řešení Před hrou: vytisknout a rozstříhat balónky
29.00 Kč
Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 2 - klávesnice
Obsah: 16 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud. Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky. Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385975
Informatika>Běhací diktát>6.>7.>8.>9.
29.00