Běhačka PC 2 - klávesnice

Předmět:
Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Velikost: 629.07 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 16 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud.
  • Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky.
  • Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

847428
Matematika
6.
Přehled učiva
Přehled učiva na zeď pro šesťáky k desetinným číslům: PDF obsahuje 11 stran A3: desetinná čísla - úvod 2 x A3 desetinná
29.00 Kč
552042
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
Obsah: 78 flashcards na téma zvířata + kartičky s názvy zvířat 6 kartiček s 13 slovíčky a obrázky na téma zvířata
39.00 Kč
497375
Informatika
4., 5.
Skládačky
Tato aktivita se snaží žákům přiblížit 4 digitální zařízení: mobil, tablet, notebook a stolní počítač a jejich výhody a
35.00 Kč
630476
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Kalendář pro děti
Obsah : sada anglického kalendáře ve tvaru tužky česká verze kalendáře Sadu stačí vytisknout, zalaminovat a rozstříhat
29.00 Kč
Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 2 - klávesnice
Obsah: 16 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud. Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky. Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385975
Informatika>Běhací diktát>6.>7.>8.>9.
29.00