Běhačka PC 2 - klávesnice

Předmět:
Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Velikost: 629.07 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 16 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud.
  • Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky.
  • Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

269552
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
598696
Matematika
5.
Didaktické hry
Karty obsahují učivo matematiky 5. třídy ZŠ: aritmetický průměr, obvod, obsah, desetinná čísla, převody jednotek
29.00 Kč
393375
Přírodověda
3., 4., 5., 6., 7.
Běhací diktát
Obsah: 12 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhačka je
29.00 Kč
314650
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 2x 15 karet s šiframi týkajících se pohádkových postaviček, ze kterých lze udělat stezka ke dni dětí + křížovka
29.00 Kč
Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 2 - klávesnice
Obsah: 16 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud. Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky. Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385975
Informatika>Běhací diktát>6.>7.>8.>9.
29.00