Běhačka PC 2 - klávesnice

Předmět:
Ročník:
6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Velikost: 629.07 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 16 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud.
  • Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky.
  • Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

533121
Matematika - geometrie
5.
Didaktické hry
Diferencované vyučování obvodu a obsahu pro 5. třídu Aktivita je vhodná k procvičování obvodu a obsahu pro různě zdatné
35.00 Kč
304365
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., 6., 7.
Bingo
Obsah: 6 stran s aktivitami před prázdninami Instrukce: vytisknout pro každého žáka Zavazadla: Instrukce: do každého
29.00 Kč
321452
Matematika
5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Našla jsem tento druh aktivity pod pojmem "běhací diktát", ale ani nediktuji, ani neběháme, takže jsem si to
29.00 Kč
269562
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
25.00 Kč
Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 2 - klávesnice
Obsah: 16 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud. Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky. Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 3 - ikony 2 Běhačka PC 4 - Word
UUCZ-385975
Informatika>Běhací diktát>6.>7.>8.>9.
29.00