Obsah:
- 16 karet na běhačku
Před hrou:
- vytisknout karty a zalaminovat
- žáci potřebují psací potřeby
Instrukce:
- Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo třídě na protáhnutí těla, či když nejde proud.
- Karty obsahují obrázky kláves počítačové klávesnice a klávesové zkratky.
- Hru tvoří 16 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
- Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno ZAČÁTEK a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
- Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.
Podobné materiály: