Běhačka PC 4 - Koncovky souborů

Předmět:
Ročník:
7., 8., 9.,
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 633.27 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 9. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

 

Další produkty od autora Jana Brejchová

318162
Matematika
5.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Běhací matematika Karty obsahují učivo matematiky 5. třídy ZŠ. Je to jednoduchá aktivita na ven ke konci školního roku
29.00 Kč
633571
Anglický jazyk
5., 6., 7., 8., 9.
Pracovní listy
Obsah : 1x prázdný minibook k doplnění určování času 1x vyplněný minibook Minibook v hodinách AJ: vyplněný minibook si
29.00 Kč
269566
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Hra obsahuje 25 kartiček týkajících se přírody a recyklace. Otázky jsou rozděleny do sekce po pěti a prvních pět se
29.00 Kč
364046
Matematika
5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 13 karet na běhačku Určeno pro: žáky 5.-6. tříd Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací
29.00 Kč
Běhačka PC 4 - Koncovky souborů Běhačka PC 4 - Koncovky souborů
Obsah:13 karet na běhačkuPřed hrou:vytisknout karty a zalaminovatžáci potřebují psací potřebyInstrukce:Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.Podobné materiály:
Běhačka PC 1 - ikonyBěhačka PC 2 - klávesniceBěhačka PC 3 - ikony 2Běhačka PC 4 - koncovky souborů
 
UUCZ-636337
Informatika>Běhací diktát>7.>8.>9.>SŠ
29.00