Běhačka PC 4 - Koncovky souborů

Předmět:
Ročník:
7., 8., 9.,
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 633.27 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 9. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

 

Další produkty od autora Jana Brejchová

270640
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Hra obsahuje 11 karet s otázkami týkajících života a díla J. A. Komenského. Z karet se dá udělat stezka. Kartičky jsou
29.00 Kč
414315
Dějepis
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 12 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhačka je
29.00 Kč
546908
Anglický jazyk
7., 8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 27 karet na běhačku Určeno pro: žáky 7. - 9. tříd Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací
29.00 Kč
387626
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: 100 kartiček s obrázky znazorňující slovesa Před hrou: kartičky s obrázkami vytisknout 2x a rozstříhat
29.00 Kč
Běhačka PC 4 - Koncovky souborů Běhačka PC 4 - Koncovky souborů
Obsah:13 karet na běhačkuPřed hrou:vytisknout karty a zalaminovatžáci potřebují psací potřebyInstrukce:Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.Podobné materiály:
Běhačka PC 1 - ikonyBěhačka PC 2 - klávesniceBěhačka PC 3 - ikony 2Běhačka PC 4 - koncovky souborů
 
UUCZ-636337
Informatika>Běhací diktát>7.>8.>9.>SŠ
29.00