Běhačka PC 4 - Word

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 528.11 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

359078
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9.
Pexeso
Před hrou: vytisknout karty 2x (tzn. celkem 72 karet), zalaminovat nápověda vytisknout, rozstříhnout, zalaminovat
29.00 Kč
429194
Pracovní činnosti
4., 5., 6.
Ostatní
Materiál obsahuje dva jednoduché výrobky na vánoční besídku nebo jarmark. V materiálu naleznete postup výroby, seznam
29.00 Kč
270640
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Hra obsahuje 11 karet s otázkami týkajících života a díla J. A. Komenského. Z karet se dá udělat stezka. Kartičky jsou
29.00 Kč
393375
Přírodověda
3., 4., 5., 6., 7.
Běhací diktát
Obsah: 12 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhačka je
29.00 Kč
Běhačka PC 4 - Word Běhačka PC 4 - Word
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 3 - ikony 2
UUCZ-385990
Informatika>Běhací diktát>5.>6.>7.>8.>9.
29.00