Běhačka PC 4 - Word

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Počet stran:
16
Velikost: 528.11 KB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
7. 10. 2023
Cena:
29 Kč vč. DPH
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

269566
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní stezky, aktivity
Hra obsahuje 25 kartiček týkajících se přírody a recyklace. Otázky jsou rozděleny do sekce po pěti a prvních pět se
29.00 Kč
363820
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní stezky, aktivity
Obsah : 15 karet s otázkami týkajících se Svatého Václava Před hrou: kartičky s otázkami vytisknout a rozstříhat
29.00 Kč
269549
Anglický jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Hra se hraje v malých skupinky 3-5 žáků. Jeden z žáků je v roli rozhodčího - ten čte zadání a následně kontroluje
29.00 Kč
298037
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9.
Venkovní stezky, aktivity
Obsah: 17 karet s šiframi týkajících se čarodějnic a čarodějů + křížovka, do které se vyluštěná slova doplní, aby
29.00 Kč
Běhačka PC 4 - Word Běhačka PC 4 - Word
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 3 - ikony 2
UUCZ-385990
Informatika>Venkovní stezky, aktivity>5.>6.>7.>8.>9.
29.00