Běhačka PC 4 - Word

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 528.11 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

667989
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : plánek s abecedou plánek s čísly od 0 - 100 Před hrou: magnetické kameny - já zakoupila sadu na Allegro za 170,-
29.00 Kč
636337
Informatika
7., 8., 9., SŠ
Běhací diktát
Obsah : 13 karet na běhačku Před hrou : vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací
29.00 Kč
353776
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Úroveň: 6. - 9. ročník ZŠ Obsah: 26 karet (balónků) odpovědní tabulka řešení Před hrou: vytisknout a rozstříhat balónky
29.00 Kč
699131
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Obsah : 2 sady Flashcards v AJ a ČJ (karty jsou rozlišeny barevným písmem) 1 herní plán na hru s magnety 1 herní plán
39.00 Kč
Běhačka PC 4 - Word Běhačka PC 4 - Word
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 3 - ikony 2
UUCZ-385990
Informatika>Běhací diktát>5.>6.>7.>8.>9.
29.00