Běhačka PC 4 - Word

Předmět:
Ročník:
5., 6., 7., 8., 9.
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 528.11 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Brejchová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Obsah:

  • 13 karet na běhačku

Před hrou:

  • vytisknout karty a zalaminovat
  • žáci potřebují psací potřeby

Instrukce:

  • Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud.
  • Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem.
  • Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku.
  • Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka.
  • Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5.

Podobné materiály:

Další produkty od autora Jana Brejchová

450711
Matematika
5.
Didaktické hry
Diferencované vyučování zlomků pro 5. třídu Diferencovaná výuka, kdy si každý žák najde příklady podle svých schopností
35.00 Kč
269568
Matematika
5.
Didaktické hry
Žáci si hravou formou procvičí zaukrouhlování desetinných čísel na desetiny/jednotky/desítky. Buď v jedné hře nebo se dá
29.00 Kč
293167
Informatika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Klíčová slova: ikonky, piktogram, emoji, emoticon, smajlíci, symboly Informatika bez počítače, rozšíření digitálních
39.00 Kč
373220
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Obsah: 8 karet s šiframi týkajících se svatého Václava Před hrou: kartičky s otázkami vytisknout a rozstříhat
29.00 Kč
Běhačka PC 4 - Word Běhačka PC 4 - Word
Obsah: 13 karet na běhačku Před hrou: vytisknout karty a zalaminovat žáci potřebují psací potřeby Instrukce: Běhací informatika je aktivita především na ven, ale dá se hrát i v tělocvičně nebo ve třídě na protáhnutí těla, případně když nejde proud. Karty obsahují ikonky pro práci s počítačem. Hru tvoří 13 karet, které učitel napřeskáčku rozmístí po učebně, hřišti či parku. Žáci s papírem a tužkou hledají kartu, na které je napsáno START a opíší si první písmenko tajenky, které je v rohu. Pak hledají kartu, kde je správná odpověď na otázku v dolní části karty a opíší další písmenko. Pokud vždy najdou správnou odpověď na danou otázku, budou mít písmenka seřazena na papíře ve správném pořadí a vyjde jim tajenka. Pokud by se hrálo v nepřehledném terénu, vytiskla bych na A4, ale na louce v parku stačí formát A5. Podobné materiály: Běhačka PC 1 - ikony Běhačka PC 2 - klávesnice Běhačka PC 3 - ikony 2
UUCZ-385990
Informatika>Běhací diktát>5.>6.>7.>8.>9.
29.00