TŘÍDĚNÍ DAT pro 4.-5. ročník ZŠ

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 613.33 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Komplex 6 sad údajů (dat) včetně vzorových řešení dvou zadání ve formě příprav na výuku informatiky na 1. stupni ZŠ podle revize RVP 09/2021 Data, informace, modelování I-9-1-01 - získá z dat informace, interpretuje data, I-9-1-03 - vymezí problém a určí, jaké informace bude potřebovat k jeho řešení; situaci modeluje pomocí grafů, případně obdobných schémat.

Cílová skupina: 4.-5. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití této sady příprav je poskytnout vyučujícím informatiky na 1. stupni ZŠ nástroje pro rozvoj dovednosti třídění dat a následného čtení informací z jednoduchého modelu (myšlenkové mapy). Rozložení jednotlivých sad do ročníků záleží na vyučujících (doporučuji 3+3). Stejně tak je velmi vhodné minimálně jednu sadu nechat žáky zpracovat offline na papíře a následně pak v elektronické podobě.  Doporučeným online nástrojem je www.mindmup.com a zároveň přidávám také odkaz na můj vlastní videonávod k tomuto nástroji.

Další produkty od autora Milan Šatra

432267
Informatika
8., 9.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Komplex 6ti pracovních listů na téma Data, informace, modelování I-9-1-01 - získá z dat informace
59.00 Kč
566789
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada 2 pracovních listů (celkem 12 jednotažek) včetně řešení k tematickému celku Data, informace
39.00 Kč
499210
Informatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah materiálu: Pracovních list včetně řešení k tematickému celku Data, informace, modelování – čtení grafů – I-9-1-01
79.00 Kč
561082
Informatika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovních listy z oblasti algoritmizace a programování v online blokovém programovacím jazyku SCRATCH umožní žákům
35.00 Kč
TŘÍDĚNÍ DAT pro 4.-5. ročník ZŠ TŘÍDĚNÍ DAT pro 4.-5. ročník ZŠ
Komplex 6 sad údajů (dat) včetně vzorových řešení dvou zadání ve formě příprav na výuku informatiky na 1. stupni ZŠ podle revize RVP 09/2021 Data, informace, modelování I-9-1-01 - získá z dat informace, interpretuje data, I-9-1-03 - vymezí problém a určí, jaké informace bude potřebovat k jeho řešení; situaci modeluje pomocí grafů, případně obdobných schémat.Cílová skupina: 4.-5. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití této sady příprav je poskytnout vyučujícím informatiky na 1. stupni ZŠ nástroje pro rozvoj dovednosti třídění dat a následného čtení informací z jednoduchého modelu (myšlenkové mapy). Rozložení jednotlivých sad do ročníků záleží na vyučujících (doporučuji 3+3). Stejně tak je velmi vhodné minimálně jednu sadu nechat žáky zpracovat offline na papíře a následně pak v elektronické podobě.  Doporučeným online nástrojem je www.mindmup.com a zároveň přidávám také odkaz na můj vlastní videonávod k tomuto nástroji.
UUCZ-449379
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>4.>5.
49.00