TŘÍDĚNÍ DAT pro 4.-5. ročník ZŠ

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
8
Velikost: 613.33 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Milan Šatra
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Komplex 6 sad údajů (dat) včetně vzorových řešení dvou zadání ve formě příprav na výuku informatiky na 1. stupni ZŠ podle revize RVP 09/2021 Data, informace, modelování I-9-1-01 - získá z dat informace, interpretuje data, I-9-1-03 - vymezí problém a určí, jaké informace bude potřebovat k jeho řešení; situaci modeluje pomocí grafů, případně obdobných schémat.

Cílová skupina: 4.-5. ročník ZŠ

Metodické pokyny: Cílem použití této sady příprav je poskytnout vyučujícím informatiky na 1. stupni ZŠ nástroje pro rozvoj dovednosti třídění dat a následného čtení informací z jednoduchého modelu (myšlenkové mapy). Rozložení jednotlivých sad do ročníků záleží na vyučujících (doporučuji 3+3). Stejně tak je velmi vhodné minimálně jednu sadu nechat žáky zpracovat offline na papíře a následně pak v elektronické podobě.  Doporučeným online nástrojem je www.mindmup.com a zároveň přidávám také odkaz na můj vlastní videonávod k tomuto nástroji.

Další produkty od autora Milan Šatra

331325
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Přestože se staly vzorové ŠVP na webu imysleni.cz jakýmsi nepsaným standardem pro výuky informatiky pro většinu škol
79.00 Kč
566789
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Obsah materiálu: Sada 2 pracovních listů (celkem 12 jednotažek) včetně řešení k tematickému celku Data, informace
39.00 Kč
331326
Informatika
4., 5.
Pracovní listy
Sada 3 pracovních listů z oblasti algoritmizace a programování v online blokovém programovacím jazyku SCRATCH umožní
45.00 Kč
279032
Chemie
8., 9.
Pracovní listy
Komplex výukových i procvičovacích materiálů k tématu SOLI začíná názvoslovím těchto sloučenin s pracovními listy s
50.00 Kč
TŘÍDĚNÍ DAT pro 4.-5. ročník ZŠ TŘÍDĚNÍ DAT pro 4.-5. ročník ZŠ
Komplex 6 sad údajů (dat) včetně vzorových řešení dvou zadání ve formě příprav na výuku informatiky na 1. stupni ZŠ podle revize RVP 09/2021 Data, informace, modelování I-9-1-01 - získá z dat informace, interpretuje data, I-9-1-03 - vymezí problém a určí, jaké informace bude potřebovat k jeho řešení; situaci modeluje pomocí grafů, případně obdobných schémat.Cílová skupina: 4.-5. ročník ZŠMetodické pokyny: Cílem použití této sady příprav je poskytnout vyučujícím informatiky na 1. stupni ZŠ nástroje pro rozvoj dovednosti třídění dat a následného čtení informací z jednoduchého modelu (myšlenkové mapy). Rozložení jednotlivých sad do ročníků záleží na vyučujících (doporučuji 3+3). Stejně tak je velmi vhodné minimálně jednu sadu nechat žáky zpracovat offline na papíře a následně pak v elektronické podobě.  Doporučeným online nástrojem je www.mindmup.com a zároveň přidávám také odkaz na můj vlastní videonávod k tomuto nástroji.
UUCZ-449379
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>4.>5.
49.00