Hodnoticí škála - sebereflexe žáků

Počet stran:
7
Velikost: 25.97 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 8. 2024
Sdílet:

Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli.

Hodnoticí škála s emotikony pejsků nebo kočiček může být Vaším efektivním pomocníkem pro motivaci žáků dosahovat lepších výsledků. Osobně ji využívám na konci vyučovací hodiny v závěrečné / diagnostické části. Žáci lépe porozumí, kde se nacházejí ve svém výkonu, a co by mohli zlepšit, čímž se podporuje jejich osobní růst, sebereflexe a snaha. Navíc, taková škála může posílit pozitivní atmosféru ve třídě, kde je snaha oceněna, a ne jen výsledek.

Další produkty od autora Mgr. Marián Olejník

755081
Informatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji : II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo : učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
65.00 Kč
628762
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky k dechovým cvičením jsou učeny pro mladší ale i starší žáky. Jedná se o terapeutickou pomůcku do vaší
75.00 Kč
762881
Grafomotorika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog Tyto předlohy jsou výborným
65.00 Kč
622412
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
56 kartiček Vhodné pro: II. stupeň ZŠ, střední škola. Školní speciální pedagogové, psychologové, učitelé mohou tyto
75.00 Kč
Hodnoticí škála - sebereflexe žáků Hodnoticí škála - sebereflexe žáků
Doporučuji: pomocí dírkovače udělat dírky, svázat tenkou stuhou a zavěsit na tabuli.Hodnoticí škála s emotikony pejsků nebo kočiček může být Vaším efektivním pomocníkem pro motivaci žáků dosahovat lepších výsledků. Osobně ji využívám na konci vyučovací hodiny v závěrečné / diagnostické části. Žáci lépe porozumí, kde se nacházejí ve svém výkonu, a co by mohli zlepšit, čímž se podporuje jejich osobní růst, sebereflexe a snaha. Navíc, taková škála může posílit pozitivní atmosféru ve třídě, kde je snaha oceněna, a ne jen výsledek.
UUCZ-629936
Nezařazené k předmětu>Výzdoba třídy>Ostatní>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
60.00