Materiál slouží k výuce o denním režimu se zaměřením na praxi a vlastní reflexi žáků.
Vhodný je pro žáky kteréhokoliv ročníku, ve kterém se učivo probírá. Vhodnější je pro 2. stupeň.
Obsahuje
- více verzí tabulky pro sledování aktivit v průběhu 1 týdne (v úvodní hodině k tématu/tematickému celku se zadá úkol, většina žáků donese, i když je dobrovolný. Alternativně se dá "lovit v paměti" a vyplnit).
- verzi s předpřipravenými kategoriemi činností pro zápis množství času stráveného danou aktivitou v daný den
- verzi se dny a poli pro přípravu vlastních kategorií aktivit
- verzi pro rozpis do hodin - od kdy do kdy činnost trvala - možno zapisovat i graficky (prostě vybarvovat). Polí je 22 kvůli velikosti, není jich 24, ale dá se vyřešit například zjednodušeným zápisem/zakreslením spánku, kde se spojí třeba půlnoc s nějakým dalším časem.
- Reflexní otázky
- 13 otázek k relativně hluboké reflexi svého denního režimu (otázka č. 13 je větvená, celkem tedy 15 otázek)
- samostatně na jednom papíře jen otázky i verze jako pracovní list s polem pro vyplňování odpovědí
- Pracovní list s úvodem do tématu "výhody vyváženého rozdělení pracovních a odpočinkových aktivit", kterým jde navázat na denní režim nebo jej využít před zápisem denního režimu.
Zaměřuje se na čas strávený jednotlivými aktivitami, nikoliv ideálním rozvržením aktivit apod.
Stačí vytisknout a jít učit :)
Tipy nebo dotay k materiálu jsou nejrychlejší ve zprávách na Instagramu (případně mě můžete jen sledovat) :) - instagram.com/petragog_machej