DENNÍ REŽIM: Sledování a Velká Reflexe

Ročník:
6., 7., 8., 9.,
Kategorie:
Počet stran:
21
Velikost: 1.62 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petr Machej
Nahráno:
Naposledy upraveno:
30. 9. 2025
Sdílet:

Materiál slouží k výuce o denním režimu se zaměřením na praxi a vlastní reflexi žáků.

Vhodný je pro žáky kteréhokoliv ročníku, ve kterém se učivo probírá. Vhodnější je pro 2. stupeň.

Obsahuje

  • více verzí tabulky pro sledování aktivit v průběhu 1 týdne (v úvodní hodině k tématu/tematickému celku se zadá úkol, většina žáků donese, i když je dobrovolný. Alternativně se dá "lovit v paměti" a vyplnit).
  • verzi s předpřipravenými kategoriemi činností pro zápis množství času stráveného danou aktivitou v daný den
  • verzi se dny a poli pro přípravu vlastních kategorií aktivit
  • verzi pro rozpis do hodin - od kdy do kdy činnost trvala - možno zapisovat i graficky (prostě vybarvovat). Polí je 22 kvůli velikosti, není jich 24, ale dá se vyřešit například zjednodušeným zápisem/zakreslením spánku, kde se spojí třeba půlnoc s nějakým dalším časem.
  • Reflexní otázky
  • 13 otázek k relativně hluboké reflexi svého denního režimu (otázka č. 13 je větvená, celkem tedy 15 otázek)
  • samostatně na jednom papíře jen otázky i verze jako pracovní list s polem pro vyplňování odpovědí
  • Pracovní list s úvodem do tématu "výhody vyváženého rozdělení pracovních a odpočinkových aktivit", kterým jde navázat na denní režim nebo jej využít před zápisem denního režimu.

Zaměřuje se na čas strávený jednotlivými aktivitami, nikoliv ideálním rozvržením aktivit apod.

Stačí vytisknout a jít učit :)

 

Tipy nebo dotay k materiálu jsou nejrychlejší ve zprávách na Instagramu (případně mě můžete jen sledovat) :) - instagram.com/petragog_machej

Další produkty od autora Petr Machej

982949
Občanská výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ
Pracovní listy
Materiál se zaměřuje na příjmy a výdaje, konkrétně o pochopení dětí, proč se příjmy a výdaje dělí do kategorií, jaký je
40.00 Kč
787720
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., SŠ
Pracovní listy
Materiál se skvěle hodí k příležitosti 14. února na Den svatého Valentýna. Obsahuje legendu o svatém Valentýnovi, kterou
35.00 Kč
769754
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., 9.
Omalovánky
MINI KNIHA k sebehodnocení! Perfektní materiál k hlubokému sebehodnocení žáky samotnými, a to vše relativně hravou
40.00 Kč
744144
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Slouží k výuce, opakování učiva a procvičování Starověkého Egypta. Vhodný je pro žáky 6. ročník, a také pro kterýkoliv
35.00 Kč
DENNÍ REŽIM: Sledování a Velká Reflexe DENNÍ REŽIM: Sledování a Velká Reflexe
Materiál slouží k výuce o denním režimu se zaměřením na praxi a vlastní reflexi žáků.Vhodný je pro žáky kteréhokoliv ročníku, ve kterém se učivo probírá. Vhodnější je pro 2. stupeň.Obsahujevíce verzí tabulky pro sledování aktivit v průběhu 1 týdne (v úvodní hodině k tématu/tematickému celku se zadá úkol, většina žáků donese, i když je dobrovolný. Alternativně se dá "lovit v paměti" a vyplnit).verzi s předpřipravenými kategoriemi činností pro zápis množství času stráveného danou aktivitou v daný denverzi se dny a poli pro přípravu vlastních kategorií aktivitverzi pro rozpis do hodin - od kdy do kdy činnost trvala - možno zapisovat i graficky (prostě vybarvovat). Polí je 22 kvůli velikosti, není jich 24, ale dá se vyřešit například zjednodušeným zápisem/zakreslením spánku, kde se spojí třeba půlnoc s nějakým dalším časem.Reflexní otázky13 otázek k relativně hluboké reflexi svého denního režimu (otázka č. 13 je větvená, celkem tedy 15 otázek)samostatně na jednom papíře jen otázky i verze jako pracovní list s polem pro vyplňování odpovědíPracovní list s úvodem do tématu "výhody vyváženého rozdělení pracovních a odpočinkových aktivit", kterým jde navázat na denní režim nebo jej využít před zápisem denního režimu.Zaměřuje se na čas strávený jednotlivými aktivitami, nikoliv ideálním rozvržením aktivit apod.Stačí vytisknout a jít učit :) Tipy nebo dotay k materiálu jsou nejrychlejší ve zprávách na Instagramu (případně mě můžete jen sledovat) :) - instagram.com/petragog_machej
UUCZ-981710
Občanská výchova>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>6.>7.>8.>9.>SŠ>🛌 Denní režim
35.00