Matematický reflexní deník

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 2.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Machej
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2025
Sdílet:

Deník je určen pro žáky 7. - 9. ročníku ZŠ, ale zvládnout by jej měli mladší i starší ročníky.

Matematický reflexní deník má několik hlavních funkcí:

Sebehodnocení a reflexe: Pomáhá žákům hodnotit jejich vlastní pokrok v matematice. Tím, že si zapisují, co jim šlo dobře a co naopak ne, mají možnost lépe porozumět tomu, jak se učí a co je pro ně efektivní.

Zlepšení učebních návyků: Deník umožňuje žákům přemýšlet o tom, jakým způsobem studují, jaké metody a strategie používají při řešení úkolů, a hledat způsoby, jak se zlepšit.

Stanovení cílů: Pomáhá dětem formulovat konkrétní cíle pro zlepšení jejich matematických dovedností a sledovat, jak se jim daří je plnit.

Podpora komunikace s učitelem: Deník slouží také jako prostředek pro komunikaci mezi žákem a učitelem, protože učitel může číst, co žák ve své reflexi napsal, a poskytnout mu konkrétní zpětnou vazbu.

Zaznamenání myšlenek a pocitů: Umožňuje dětem vyjádřit své pocity z matematiky – co je na ní baví, co je naopak frustruje, co je motivuje k dalšímu učení.

Materiál obsahuje 12 dvojstran, které stačí sepnout obyčejnou sešívačkou a udělat tak miniknihu.

Další produkty od autora Lucie Machej

766726
Matematika
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro výuku 5. - 7. ročníku ZŠ nebo kdekoliv, kde je toto učivo probíráno. Obsahem materiálu je
95.00 Kč
765511
Matematika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Malá násobilka · Kartičky se zvířátky a jejich hodnotami můžete rozprostřít po třídě (tabule, nástěnka, umyvadlo
0.00 Kč
753659
Matematika
5., 6.
Pracovní listy
Materiál slouží k výuce matematiky - zlomky. Materiál je určen pro výuku 5. - 6. ročníku ZŠ nebo kdekoliv, kde je toto
45.00 Kč
960806
Matematika
4., 5., 6.
Běhací diktát
Podzimní římské číslice Hravý materiál na procvičování římských číslic, který děti opravdu baví. Na tabuli nakreslete
28.00 Kč
Matematický reflexní deník Matematický reflexní deník
Deník je určen pro žáky 7. - 9. ročníku ZŠ, ale zvládnout by jej měli mladší i starší ročníky.Matematický reflexní deník má několik hlavních funkcí:Sebehodnocení a reflexe: Pomáhá žákům hodnotit jejich vlastní pokrok v matematice. Tím, že si zapisují, co jim šlo dobře a co naopak ne, mají možnost lépe porozumět tomu, jak se učí a co je pro ně efektivní.Zlepšení učebních návyků: Deník umožňuje žákům přemýšlet o tom, jakým způsobem studují, jaké metody a strategie používají při řešení úkolů, a hledat způsoby, jak se zlepšit.Stanovení cílů: Pomáhá dětem formulovat konkrétní cíle pro zlepšení jejich matematických dovedností a sledovat, jak se jim daří je plnit.Podpora komunikace s učitelem: Deník slouží také jako prostředek pro komunikaci mezi žákem a učitelem, protože učitel může číst, co žák ve své reflexi napsal, a poskytnout mu konkrétní zpětnou vazbu.Zaznamenání myšlenek a pocitů: Umožňuje dětem vyjádřit své pocity z matematiky – co je na ní baví, co je naopak frustruje, co je motivuje k dalšímu učení.Materiál obsahuje 12 dvojstran, které stačí sepnout obyčejnou sešívačkou a udělat tak miniknihu.
UUCZ-778167
Matematika>Pracovní listy>Ostatní>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00