Matematický reflexní deník

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 2.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Machej
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2025
Sdílet:

Deník je určen pro žáky 7. - 9. ročníku ZŠ, ale zvládnout by jej měli mladší i starší ročníky.

Matematický reflexní deník má několik hlavních funkcí:

Sebehodnocení a reflexe: Pomáhá žákům hodnotit jejich vlastní pokrok v matematice. Tím, že si zapisují, co jim šlo dobře a co naopak ne, mají možnost lépe porozumět tomu, jak se učí a co je pro ně efektivní.

Zlepšení učebních návyků: Deník umožňuje žákům přemýšlet o tom, jakým způsobem studují, jaké metody a strategie používají při řešení úkolů, a hledat způsoby, jak se zlepšit.

Stanovení cílů: Pomáhá dětem formulovat konkrétní cíle pro zlepšení jejich matematických dovedností a sledovat, jak se jim daří je plnit.

Podpora komunikace s učitelem: Deník slouží také jako prostředek pro komunikaci mezi žákem a učitelem, protože učitel může číst, co žák ve své reflexi napsal, a poskytnout mu konkrétní zpětnou vazbu.

Zaznamenání myšlenek a pocitů: Umožňuje dětem vyjádřit své pocity z matematiky – co je na ní baví, co je naopak frustruje, co je motivuje k dalšímu učení.

Materiál obsahuje 12 dvojstran, které stačí sepnout obyčejnou sešívačkou a udělat tak miniknihu.

Další produkty od autora Lucie Machej

793285
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Podpisovka je skvělá a interaktivní hra, která děti nejen baví, ale zároveň je učí matematiku zábavným způsobem! Je
0.00 Kč
780291
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Valentýnské slovní úlohy · 20 slovních úloh, řešení pomocí trojčlenky · 4 strany i s řešením · Skvělé a zábavné
30.00 Kč
764760
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Valentýnské počítání do 100 Blíží se svátek svatého Valentýna, a proč si s ním nezamilovat také počítání? · Valentýnské
30.00 Kč
771076
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Podpisovka je skvělá a interaktivní hra, která děti nejen baví, ale zároveň je učí matematiku zábavným způsobem! Je
35.00 Kč
Matematický reflexní deník Matematický reflexní deník
Deník je určen pro žáky 7. - 9. ročníku ZŠ, ale zvládnout by jej měli mladší i starší ročníky.Matematický reflexní deník má několik hlavních funkcí:Sebehodnocení a reflexe: Pomáhá žákům hodnotit jejich vlastní pokrok v matematice. Tím, že si zapisují, co jim šlo dobře a co naopak ne, mají možnost lépe porozumět tomu, jak se učí a co je pro ně efektivní.Zlepšení učebních návyků: Deník umožňuje žákům přemýšlet o tom, jakým způsobem studují, jaké metody a strategie používají při řešení úkolů, a hledat způsoby, jak se zlepšit.Stanovení cílů: Pomáhá dětem formulovat konkrétní cíle pro zlepšení jejich matematických dovedností a sledovat, jak se jim daří je plnit.Podpora komunikace s učitelem: Deník slouží také jako prostředek pro komunikaci mezi žákem a učitelem, protože učitel může číst, co žák ve své reflexi napsal, a poskytnout mu konkrétní zpětnou vazbu.Zaznamenání myšlenek a pocitů: Umožňuje dětem vyjádřit své pocity z matematiky – co je na ní baví, co je naopak frustruje, co je motivuje k dalšímu učení.Materiál obsahuje 12 dvojstran, které stačí sepnout obyčejnou sešívačkou a udělat tak miniknihu.
UUCZ-778167
Matematika>Pracovní listy>Ostatní>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00