Matematický reflexní deník

Předmět:
Ročník:
Počet stran:
4
Velikost: 2.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Lucie Machej
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2025
Sdílet:

Deník je určen pro žáky 7. - 9. ročníku ZŠ, ale zvládnout by jej měli mladší i starší ročníky.

Matematický reflexní deník má několik hlavních funkcí:

Sebehodnocení a reflexe: Pomáhá žákům hodnotit jejich vlastní pokrok v matematice. Tím, že si zapisují, co jim šlo dobře a co naopak ne, mají možnost lépe porozumět tomu, jak se učí a co je pro ně efektivní.

Zlepšení učebních návyků: Deník umožňuje žákům přemýšlet o tom, jakým způsobem studují, jaké metody a strategie používají při řešení úkolů, a hledat způsoby, jak se zlepšit.

Stanovení cílů: Pomáhá dětem formulovat konkrétní cíle pro zlepšení jejich matematických dovedností a sledovat, jak se jim daří je plnit.

Podpora komunikace s učitelem: Deník slouží také jako prostředek pro komunikaci mezi žákem a učitelem, protože učitel může číst, co žák ve své reflexi napsal, a poskytnout mu konkrétní zpětnou vazbu.

Zaznamenání myšlenek a pocitů: Umožňuje dětem vyjádřit své pocity z matematiky – co je na ní baví, co je naopak frustruje, co je motivuje k dalšímu učení.

Materiál obsahuje 12 dvojstran, které stačí sepnout obyčejnou sešívačkou a udělat tak miniknihu.

Další produkty od autora Lucie Machej

933505
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Čtení s porozuměním spojené s pohybem! Kartičky s úkoly pro žáky na začátek nebo konec hodiny.
0.00 Kč
797848
Matematika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Bingo
Kdo, s kým, co dělali, kde, kdy a proč? Známá hra ve spojení s matematikou. Příklady na přímou a nepřímou úměru pro žáky
45.00 Kč
933805
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Hra „Mluv minutu o…“ Didaktická hra „Mluv minutu o…“ je určena pro žáky 1. stupně ZŠ. Děti si prostřednictvím krátkých a
30.00 Kč
854944
Matematika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
TRIMINO - sčítání a odčítání do 100 Materiál je určen pro žáky 3.-5. ročníku ZŠ. · 42 příkladů · po složení vyjde
28.00 Kč
Matematický reflexní deník Matematický reflexní deník
Deník je určen pro žáky 7. - 9. ročníku ZŠ, ale zvládnout by jej měli mladší i starší ročníky.Matematický reflexní deník má několik hlavních funkcí:Sebehodnocení a reflexe: Pomáhá žákům hodnotit jejich vlastní pokrok v matematice. Tím, že si zapisují, co jim šlo dobře a co naopak ne, mají možnost lépe porozumět tomu, jak se učí a co je pro ně efektivní.Zlepšení učebních návyků: Deník umožňuje žákům přemýšlet o tom, jakým způsobem studují, jaké metody a strategie používají při řešení úkolů, a hledat způsoby, jak se zlepšit.Stanovení cílů: Pomáhá dětem formulovat konkrétní cíle pro zlepšení jejich matematických dovedností a sledovat, jak se jim daří je plnit.Podpora komunikace s učitelem: Deník slouží také jako prostředek pro komunikaci mezi žákem a učitelem, protože učitel může číst, co žák ve své reflexi napsal, a poskytnout mu konkrétní zpětnou vazbu.Zaznamenání myšlenek a pocitů: Umožňuje dětem vyjádřit své pocity z matematiky – co je na ní baví, co je naopak frustruje, co je motivuje k dalšímu učení.Materiál obsahuje 12 dvojstran, které stačí sepnout obyčejnou sešívačkou a udělat tak miniknihu.
UUCZ-778167
Matematika>Pracovní listy>Ostatní>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00