Šelmy ČR

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 11.93 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 9. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák rozpozná a pojmenuje hlavní zástupce šelem vyskytujících se v ČR.

Žák popíše základní charakteristiky jednotlivých čeledí šelem.

Žák vysvětlí rozdíly mezi původními a nepůvodními druhy šelem v ČR.

Žák analyzuje přizpůsobení šelem jejich životnímu prostředí a způsobu života.

Žák diskutuje o významu šelem v ekosystému a jejich vztahu k člověku.

 

PL obsahuje:

Řád šelmy a jeho rozdělení na čeledi

Charakteristiky jednotlivých čeledí (psovití, kočkovití, medvědovití, lasicovití, medvídkovití) Ekologie a etologie vybraných druhů (vlk, rys, medvěd, jezevec, vydra)

Průvodní list a řešení

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

647393
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky letounů. Žák pojmenuje jednotlivé druhy podle obrázku. Žák si osvojí klíčové
25.00 Kč
750217
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák charakterizuje hlavní znaky řádu pěvců. Žák rozliší stálé a tažné ptáky. Žák sestaví potravní řetězec. Žák
30.00 Kč
749039
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák charakterizuje základní znaky dravců a popíše tělesné přizpůsobení dravců k lovu kořisti. Žák vysvětlí
30.00 Kč
377756
Český jazyk
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Postřehová hra 30 kartiček Vhodné také k rozšiřování slovní zásoby v cizím jazyce Pro MŠ a ZŠ během celého roku
25.00 Kč
Šelmy ČR Šelmy ČR
Cíle:Žák rozpozná a pojmenuje hlavní zástupce šelem vyskytujících se v ČR.Žák popíše základní charakteristiky jednotlivých čeledí šelem.Žák vysvětlí rozdíly mezi původními a nepůvodními druhy šelem v ČR.Žák analyzuje přizpůsobení šelem jejich životnímu prostředí a způsobu života.Žák diskutuje o významu šelem v ekosystému a jejich vztahu k člověku. PL obsahuje:Řád šelmy a jeho rozdělení na čelediCharakteristiky jednotlivých čeledí (psovití, kočkovití, medvědovití, lasicovití, medvídkovití) Ekologie a etologie vybraných druhů (vlk, rys, medvěd, jezevec, vydra)Průvodní list a řešení Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-650506
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
30.00