Kytovci

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
4
Velikost: 7.83 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
6. 10. 2024
Sdílet:

Cíle:

Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí.

Žák vysvětlí důvody absence srsti a potních žláz u kytovců.

Žák rozliší různé druhy kytovců podle jejich potravy a místa výskytu.

Žák popíše způsob pohybu kytovců ve vodě a porovná ho s pohybem ryb.

Žák vysvětlí význam hydrolokace pro orientaci kytovců pod vodou.

Žák zhodnotí význam tukové vrstvy pro život kytovců v chladných vodách.

Žák rozpozná a pojmenuje různé druhy kytovců na základě jejich charakteristických znaků.

Žák klasifikuje kytovce do podřádů ozubených a kosticovců.

 

PL obsahuje:

Řád kytovci - obecná charakteristika a stavba těla

Potrava a rozšíření

Zástupci

Průvodní list a řešení

 

 

Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.

Další produkty od autora Holky z lesa

749059
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické znaky měkkozobých. Žák identifikuje běžné druhy měkkozobých vyskytující se v ČR
35.00 Kč
698401
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů. Žák zhodnotí význam živočichů v přírodě. Žák
30.00 Kč
473642
Biologie
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Třísložkové karty
Kartičky oboustranně vytiskněte, zalisujte a rozstříhejte pro dlouhodobější využití. Seznam je identický se seznamem
55.00 Kč
370033
Biologie
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Žák zná pojem sinice, umí vysvětlit rozdíl mezi virem, bakterií a sinicí. Žák umí
25.00 Kč
Kytovci Kytovci
Cíle:Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí.Žák vysvětlí důvody absence srsti a potních žláz u kytovců.Žák rozliší různé druhy kytovců podle jejich potravy a místa výskytu.Žák popíše způsob pohybu kytovců ve vodě a porovná ho s pohybem ryb.Žák vysvětlí význam hydrolokace pro orientaci kytovců pod vodou.Žák zhodnotí význam tukové vrstvy pro život kytovců v chladných vodách.Žák rozpozná a pojmenuje různé druhy kytovců na základě jejich charakteristických znaků.Žák klasifikuje kytovce do podřádů ozubených a kosticovců. PL obsahuje:Řád kytovci - obecná charakteristika a stavba tělaPotrava a rozšířeníZástupciPrůvodní list a řešení  Pracovní list se může využívat k opakování probraného učiva, ale lze žákům zadat žákům před výkladem nové látky, jako domácí přípravu nebo jako podklad do vyučování při probírání nové látky.
UUCZ-673477
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>8.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🐻 Savci
25.00