Dejěpisná Písemka - Prostor a čas

Nabízím k prodeji speciálně navrženou dějepisnou písemku, která získala schválení od školního psychologa a je taky přizpůsobená pro děti s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Tato písemka je inspirována pedagogikou Roberta Čapka a zahrnuje témata, jako jsou důvody, proč se učíme dějepis, určování století, časové osy a svátky/památné dny. Je navržena tak, aby podporovala přirozenou zvídavost a bezstresové učení, na poslední straně obsahuje antistresovou mandalu pro vybarvování, což přináší relaxační prvek do vzdělávacího procesu.

Na začátku písemky se ptám, jak se žáci cítí, abych mohla přizpůsobit jejich hodnocení, a končí možností ohodnotit práci žáků a jejich přípravu na písemku. Písemka zahrnuje bodování a hodnotící stupnici. 

Jako inovativní prvek jsem přidala kartičky s ametystem, známým svými uklidňujícími vlastnostmi, které mají podpořit klidné a soustředěné prostředí během práce na písemce. Tyto kartičky stačí zalaminovat, vystřihnout a před každou písemkou rozdat žákům. Pomocí popisovače na bílou tabuli lze po zalaminovani napsat jméno žáka a po dokončení písemky jméno jednoduše smazat.

Tato písemka je ideální pro učitele hledající efektivní, ale zároveň citlivý přístup k výuce dějepisu, který respektuje individuální potřeby každého žáka a podporuje pozitivní vztah k učení.

Další produkty od autora Zš s Mš Nedožery Brezany

530340
Etická výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
- Aktivita "dokonči obrázek" pro rozvoj kreativity - Časová náročnost : 15- 20 min.
38.00 Kč
Dejěpisná Písemka - Prostor a čas Dejěpisná Písemka - Prostor a čas
Nabízím k prodeji speciálně navrženou dějepisnou písemku, která získala schválení od školního psychologa a je taky přizpůsobená pro děti s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Tato písemka je inspirována pedagogikou Roberta Čapka a zahrnuje témata, jako jsou důvody, proč se učíme dějepis, určování století, časové osy a svátky/památné dny. Je navržena tak, aby podporovala přirozenou zvídavost a bezstresové učení, na poslední straně obsahuje antistresovou mandalu pro vybarvování, což přináší relaxační prvek do vzdělávacího procesu. Na začátku písemky se ptám, jak se žáci cítí, abych mohla přizpůsobit jejich hodnocení, a končí možností ohodnotit práci žáků a jejich přípravu na písemku. Písemka zahrnuje bodování a hodnotící stupnici.  Jako inovativní prvek jsem přidala kartičky s ametystem, známým svými uklidňujícími vlastnostmi, které mají podpořit klidné a soustředěné prostředí během práce na písemce. Tyto kartičky stačí zalaminovat, vystřihnout a před každou písemkou rozdat žákům. Pomocí popisovače na bílou tabuli lze po zalaminovani napsat jméno žáka a po dokončení písemky jméno jednoduše smazat. Tato písemka je ideální pro učitele hledající efektivní, ale zároveň citlivý přístup k výuce dějepisu, který respektuje individuální potřeby každého žáka a podporuje pozitivní vztah k učení.
UUCZ-524800
Dějepis>Testy a písemky>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Adventní kalendář>28. 10. Den vzniku samostatného československého státu>Den dětí>Den matek, Den otců>Den Země>Hodiny - čas>Jaro>Léto>Podzim>Zima>Prázdniny>Roční období>Sebehodnocení>Svatý Martin>Svatý Václav>Tři králové>Valentýn>Vánoce>Velikonoce>Wellbeing
60.00