45 kartiček - silné a slabé stránky

Počet stran:
5
Velikost: 1.28 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 8. 2024
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, střední škola
Kdo: učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog, výchovný poradce, vychovatel.

Co takhle začít hodinu otázkami, které povzbuzují Vaše žáky/studenty k reflexi svých silných stránek? Například „Kdy jsi naposledy překvapil/a sám/sama sebe svým pokrokem?“ Tímto způsobem pomůžete studentům uvědomit si své úspěchy a silné stránky. Následně použijte otázky jako „Které úkoly se ti zdají nejtěžší?“ k identifikaci jejich slabých stránek a oblastí, kde potřebují podporu. Diskutujte o navržených zlepšeních a akčních plánech. Pravidelně sledujte jejich pokrok a poskytujte zpětnou vazbu na základě jejich odpovědí a plánů.

Další produkty od autora Mgr. Marián Olejník

651767
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Označte si dveře své třídy a doplňte hygienickou zónu pěknými plakáty.
45.00 Kč
628762
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky k dechovým cvičením jsou učeny pro mladší ale i starší žáky. Jedná se o terapeutickou pomůcku do vaší
75.00 Kč
625059
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
94 kartiček, jejichž cílem je prohlubovat slovní zásobu žáků. Prioritně: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky jsou navrženy pro
85.00 Kč
651593
Nezařazené k předmětu
2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Aplikování těchto cvičení, úkolů, otázek, námětů na práci, zaměřených na rozvoj smyslového vnímání může pedagogický i
65.00 Kč
45 kartiček - silné a slabé stránky 45 kartiček - silné a slabé stránky
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, střední školaKdo: učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog, výchovný poradce, vychovatel.Co takhle začít hodinu otázkami, které povzbuzují Vaše žáky/studenty k reflexi svých silných stránek? Například „Kdy jsi naposledy překvapil/a sám/sama sebe svým pokrokem?“ Tímto způsobem pomůžete studentům uvědomit si své úspěchy a silné stránky. Následně použijte otázky jako „Které úkoly se ti zdají nejtěžší?“ k identifikaci jejich slabých stránek a oblastí, kde potřebují podporu. Diskutujte o navržených zlepšeních a akčních plánech. Pravidelně sledujte jejich pokrok a poskytujte zpětnou vazbu na základě jejich odpovědí a plánů.
UUCZ-624671
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Ostatní>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
75.00