Opakovací kartičky s řešením – ČÍSELNÁ OSA (racionální čísla - desetinná čísla, zlomky, záporná čísla)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 1.76 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 7. 2023
-9 % 27 Kč
24,57 Kč
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 20 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (číselná osa se třemi vyznačenými body + popis bodů + úkol). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení.

Cíl: Zopakování či upevnění znalostí umístění čísel na číselné ose.

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-5: 20 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-5 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-20, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Geogebra).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

337624
Matematika
7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s příklady. Karty obsahují 26 různých dvojic jednoduchých příkladů na
26.00 Kč
-9 % 26 Kč
23,66 Kč
456043
Matematika
8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 19 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
326960
Chemie
8., 9.
Běhací diktát
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
69111
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Pro kontrolu je
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
Opakovací kartičky s řešením – ČÍSELNÁ OSA (racionální čísla - desetinná čísla, zlomky, záporná čísla) Opakovací kartičky s řešením – ČÍSELNÁ OSA (racionální čísla - desetinná čísla, zlomky, záporná čísla)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 20 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (číselná osa se třemi vyznačenými body + popis bodů + úkol). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Cíl: Zopakování či upevnění znalostí umístění čísel na číselné ose. Sada obsahuje: strana 1: pokyny pro učitele strana 2-5: 20 opakovacích karet s výsledky (+ řešení) Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-5 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Kontrola je vždy na zadní straně karet. Jak s materiálem pracovat: Práce „v lavicích“: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod. Běhací aktivity: Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě). Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-20, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly). Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Zdroj obrázků v materiálu: vlastní (vytvořeno v programu Geogebra).
UUCZ-330448
Matematika>Didaktické hry>7.>8.
27.00