Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti

Počet stran:
28
Velikost: 14.64 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 9. 2024
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele

Při realizaci těchto cvičení učitel nebo školní speciální pedagog vede žáky k rozvoji logického myšlení, paměti, pozornosti, tvořivosti, řešení problémů a kritického myšlení. Potřebné je poskytnout žákům dostatek času na přemýšlení, aby svá rozhodnutí vysvětlili a zdůvodnili. Pedagog může žákům pomoci tím, že klade doplňující otázky, které je navedou na správnou cestu, pokud se vyskytnou nejasnosti. V případě potřeby může pedagog připravit další příklady nebo obměny cvičení, které lépe odpovídají individuálním schopnostem žáků.

Další produkty od autora Mgr. Marián Olejník

621815
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Vhodné pro II. stupeň ZŠ a středoškoláky. Soubor 60 kartiček zaměřených na prevenci šikanování a kyberšikanování
100.00 Kč
628762
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky k dechovým cvičením jsou učeny pro mladší ale i starší žáky. Jedná se o terapeutickou pomůcku do vaší
75.00 Kč
624671
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo: učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
75.00 Kč
703366
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky si můžete nastříhat podle toho, kolik párů si zvládnou zapamatovat Vaši žáci (dle věku). Starší žáci sloupec s
65.00 Kč
Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠKdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitelePři realizaci těchto cvičení učitel nebo školní speciální pedagog vede žáky k rozvoji logického myšlení, paměti, pozornosti, tvořivosti, řešení problémů a kritického myšlení. Potřebné je poskytnout žákům dostatek času na přemýšlení, aby svá rozhodnutí vysvětlili a zdůvodnili. Pedagog může žákům pomoci tím, že klade doplňující otázky, které je navedou na správnou cestu, pokud se vyskytnou nejasnosti. V případě potřeby může pedagog připravit další příklady nebo obměny cvičení, které lépe odpovídají individuálním schopnostem žáků.
UUCZ-641870
Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
75.00