Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti

Počet stran:
28
Velikost: 14.64 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 9. 2024
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele

Při realizaci těchto cvičení učitel nebo školní speciální pedagog vede žáky k rozvoji logického myšlení, paměti, pozornosti, tvořivosti, řešení problémů a kritického myšlení. Potřebné je poskytnout žákům dostatek času na přemýšlení, aby svá rozhodnutí vysvětlili a zdůvodnili. Pedagog může žákům pomoci tím, že klade doplňující otázky, které je navedou na správnou cestu, pokud se vyskytnou nejasnosti. V případě potřeby může pedagog připravit další příklady nebo obměny cvičení, které lépe odpovídají individuálním schopnostem žáků.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

817839
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jelikož kartičky využívám často a žáky baví procvičovat si prostřednictvím nich vizuální (ale i auditivní) paměť
65.00 Kč
651767
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Označte si dveře své třídy a doplňte hygienickou zónu pěknými plakáty.
45.00 Kč
777548
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog, vychovatel Pedagogové a další
75.00 Kč
755081
Informatika
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji : II. stupeň ZŠ, střední škola Kdo : učitel, třídní učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog
65.00 Kč
Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠKdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitelePři realizaci těchto cvičení učitel nebo školní speciální pedagog vede žáky k rozvoji logického myšlení, paměti, pozornosti, tvořivosti, řešení problémů a kritického myšlení. Potřebné je poskytnout žákům dostatek času na přemýšlení, aby svá rozhodnutí vysvětlili a zdůvodnili. Pedagog může žákům pomoci tím, že klade doplňující otázky, které je navedou na správnou cestu, pokud se vyskytnou nejasnosti. V případě potřeby může pedagog připravit další příklady nebo obměny cvičení, které lépe odpovídají individuálním schopnostem žáků.
UUCZ-641870
Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
75.00