Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti

Počet stran:
28
Velikost: 14.64 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 9. 2024
Sdílet:

Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ

Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele

Při realizaci těchto cvičení učitel nebo školní speciální pedagog vede žáky k rozvoji logického myšlení, paměti, pozornosti, tvořivosti, řešení problémů a kritického myšlení. Potřebné je poskytnout žákům dostatek času na přemýšlení, aby svá rozhodnutí vysvětlili a zdůvodnili. Pedagog může žákům pomoci tím, že klade doplňující otázky, které je navedou na správnou cestu, pokud se vyskytnou nejasnosti. V případě potřeby může pedagog připravit další příklady nebo obměny cvičení, které lépe odpovídají individuálním schopnostem žáků.

Další produkty od autora Společně to zvládneme!

628762
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Kartičky k dechovým cvičením jsou učeny pro mladší ale i starší žáky. Jedná se o terapeutickou pomůcku do vaší
75.00 Kč
621815
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Vhodné pro II. stupeň ZŠ a středoškoláky. Soubor 60 kartiček zaměřených na prevenci šikanování a kyberšikanování
100.00 Kč
622412
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
56 kartiček Vhodné pro: II. stupeň ZŠ, střední škola. Školní speciální pedagogové, psychologové, učitelé mohou tyto
75.00 Kč
777548
Etická výchova
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, školní psycholog, vychovatel Pedagogové a další
75.00 Kč
Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti Karty - 45 cvičení pro rozvoj myšlení, paměti a tvořivosti
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠKdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitelePři realizaci těchto cvičení učitel nebo školní speciální pedagog vede žáky k rozvoji logického myšlení, paměti, pozornosti, tvořivosti, řešení problémů a kritického myšlení. Potřebné je poskytnout žákům dostatek času na přemýšlení, aby svá rozhodnutí vysvětlili a zdůvodnili. Pedagog může žákům pomoci tím, že klade doplňující otázky, které je navedou na správnou cestu, pokud se vyskytnou nejasnosti. V případě potřeby může pedagog připravit další příklady nebo obměny cvičení, které lépe odpovídají individuálním schopnostem žáků.
UUCZ-641870
Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Ostatní>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📝 Sebehodnocení
75.00