Tripartity – Sebehodnocení žáků
Sada materiálů pro vedení tripartit a rozvoj sebereflexe žáků.
Podporuje otevřenou komunikaci mezi učitelem, žákem a rodičem a pomáhá dětem uvědomit si vlastní pokrok, silné stránky i cíle do dalšího období.
Materiál obsahuje:
- Pracovní list – Čtvrtletní sebehodnocení (2 str.)
- Strukturovaný list, ve kterém žáci hodnotí své učení, chování, úsilí i cíle.
- List „Můj strom pokroku“
- Kreativní sebehodnocení pomocí metafory stromu – kořeny, kmen, listy a plody představují různé oblasti rozvoje.
- 16 konverzačních karet
- Otevřené otázky rozvíjející komunikaci při tripartitě. Vhodné k tisku a laminaci pro opakované použití.
Vhodné pro:
Žáky 5. ročníku ZŠ (lze využít i ve 4.–6. třídě).
Ideální pro tripartity, třídnické hodiny nebo individuální rozhovory.
Přínos:
- vede žáky k sebereflexi a zodpovědnosti,
- podporuje pozitivní komunikaci s rodiči,
- pomáhá učiteli lépe porozumět žákovu vnímání školy.







