Vánoce ve školce
Velký soubor 49 stran je plný aktivit, didaktických her a pomůcek k rozvoji předmatematických představ, čtenářské pregramotnosti, slovní zásoby a dalších oblastí, které jsou popsané níže :)
Soubor obsahuje 49 stran:
- Tipy na aktivity v oblasti výtvarné, hudební, pohybové...
- Pracovní list spoj stejný obrázek 2x
- Sudoku s vánoční tématikou 2x
- Pracovní list spoj stín s obrázkem
- Pracovní list ke komu patřím?
- Bludiště 2x
- Puzzle 6x
- Grafomotorický list
- Pexeso s vánočním pozadím
- Omalovánky 12x včetně jedné nekonečné :)
- Kolíčkování 12x
- Pracovní list vytleskej a zapiš
- Vánoční pátračka 2x
- Hledání písmen dle vzoru
- Cvičení s perníčkem - Hoď si kostkou :)
- Desková hra - Kdo bude dřív u stromečku?
- Hledání rozdílů
- Pracovní list Vánoční obrázky
- Pracovní list co do řady nepatří?
- Vánoční náramky
- Dopis ježíškovi
Přeji Vám všem krásné prožití adventního období🎄
Soubor můžete doplnit o soubory:
- Počítej s čerty 1-6
- Mikuláš ve školce
- Vánoční domino + pracovní listy a omalovánky
- Ustroj stromeček - Předmatematické představy
- Vánoční sudoku
- Vánoční bludiště
- Malované Vánoce ve školce
- Bludiště Cesta do Betléma
- Betlém pro děti
- Já mám, ty máš - Vánoce
- Já mám, ty máš - Zima
- Vánoční omalovánky
- Soubor aktivit do školky - Tři králové
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ, který rozvíjí tyto oblasti z RVP PV:
Dítě a jeho tělo
Dílčí vzdělávací cíle
- rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí
Očekávané výstupy:
- ovládat koordinaci ruky a oka, zvládat jemnou motoriku (zacházet s předměty denní potřeby, s drobnými pomůckami, s nástroji, náčiním a materiálem, zacházet s grafickým a výtvarným materiálem, např. s tužkami, barvami, nůžkami, papírem, modelovací hmotou, zacházet s jednoduchými hudebními nástroji apod.)
Dítě a jeho psychika
Jazyk a řeč
Dílčí vzdělávací cíle
- rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování)
- rozvoj komunikativních dovedností (verbálních i neverbálních) a kultivovaného projevu
- osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální
Očekávané výstupy:
- popsat situaci (skutečnou, podle obrázku)
- poznat některá písmena a číslice, popř. slova
- učit se nová slova a aktivně je používat (ptát se na slova, kterým nerozumí)
- učit se zpaměti krátké texty (reprodukovat říkanky, písničky, pohádky, zvládnout jednoduchou dramatickou úlohu apod.)
Dítě a společnost
- seznamování se světem lidí
Očekávané výstupy:
- dodržovat pravidla her a jiných činností, jednat spravedlivě, hrát férově
- zacházet šetrně s vlastními i cizími pomůckami